Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، حبیب الله اسدالله‌ نژاد در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: بر این اساس قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف‌کننده ۳۱ هزار تومان و برای عمده فروشی‌ها ۲۹ هزار تومان اعلام شد که به این ترتیب قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری نیز حدود ۲۱ هزار تومان خواهد بود.

وی تأکید کرد: بعد از افزایش قیمت مؤلفه‌های تولید یکی از مطالبات اصلی مرغداران این بود که قیمت مرغ متناسب با افزایش قیمت مؤلفه‌های تولید اصلاح شود که خوشبختانه وزارت جهاد کشاورزی مبادرت به اصلاح قیمت و اعلام آن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: امیدواریم با این اقدام و اصلاح قیمت، استمرار و پایداری تولید تا پایان سال در سایه تغییر نکردن مجدد قیمت مولفه‌ها حفظ شود و آرامش و ثبات به بازار مرغ باز گردد.

اسدالله نژاد افزود: انتظار این است که با قیمت جدید انگیزه تولید برای مرغداران افزایش یابد و هیچ کمبودی در بازار به لحاظ عرضه مرغ نداشته باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قیمت مرغ مرغ گرم مرغ زنده مرغداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت نفت در روز چهارشنبه برای سومین روز پیاپی کاهش یافته است. افزایش ذخایر نفت خام و تولید نفت آمریکا به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا به همراه بالا رفتن امید نسبت به قرارداد آتش بس در خاورمیانه از عوامل افزایش قیمت نفت بوده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۸۰ سنت معادل ۰.۹۸ درصد کاهش ۸۱ دلار و ۱۳ سنت معامله می‌شود.

آمار موسسه نفت آمریکا نشان می‌دهد ذخایر نفت خام این کشور ۴.۹۰۶ میلیون بشکه در هفته گذشته افزایش داشته ،در حالی که ذخایر بنزین و میعانات گازی آن کاهش یافته است.
آمار رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد ذخایر بنزین این کشور ۱.۴۸۳ میلیون بشکه و ذخایر میعانات گازی ۲.۸۷ میلیون بشکه پایین آمده است.
تولید نفت آمریکا هم در ماه فوریه تا ۱۳.۱۵ میلیون بشکه در روز افزایش داشته در حالی که در ژانویه برابر با ۱۲.۵۸ میلیون بشکه در روز بوده است.
انتظار بسته شدن یک قرارداد آتش بس بین رژیم صهیونیستی و حماس به دنبال از سرگیری مذاکرات صلح توسط مصر قیمت نفت را پایین آورده است. پایان این جنگ می‌تواند نگرانی در مورد گسترش درگیری و مختل شدن عرضه نفت خاورمیانه را کاهش دهد.
به نظر می‌رسد تولید اوپک صد هزار بشکه در روز در آوریل کاهش یافته و به ۲۶.۴۹ میلیون بشکه در روز رسیده است که نشان دهنده صادرات کمتر ایران، عراق و نیجریه و تعهد به سایر اعضا به قرارداد تولید اوپک پلاس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود