Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نصرالله پریچهره روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: تا کنون ۵۸۳ پرونده مربوط به زیان مجموعه های ورزشی پس از شیوع کرونا در این اداره کل و سامانه کارآ باز و پیگیری شده است و حدود ۱۶۰ مجموعه دیگر به علت نبود اعتبارات باقی مانده است.

وی اضافه کرد: میزان اعتبار این کمک برای هر فرد شاغل در مجموعه ورزشی ۱۶ میلیون و برای مجموعه بزرگ نیز این رقم تا ۹۶۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۷ مجموعه ورزشی تهران تعطیل شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: با شیوع کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی ۲۷ مجموعه ورزشی خصوصی به علت تعطیلی های فراگیر و اجاره بودن فضا، تعطیل شدند و صاحبان آنان مجوز خود را لغو کردند.

وی ادامه داد: این مجموعه ها به طور میانگین چهار نیرو و مربی داشت که با این تعطیلی ها، آنان شغل خود را از دست داده اند.

پریچهره افزود: آمار دقیق تعطیلی مجموعه ها، بیکاری پرسنل و میزان خسارت احتمالی پس از پایان کرونا مشخص خواهد شد.

وی در مورد صدور مجوز بهره برداری از ورزشگاه های شهدای گمنام و مرغوبکار به نام سرخ آبی های پایتخت نیز گفت: این موضوع از طریق مصوبه هیات دولت در حال انجام است.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا هفته تربیت بدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا هفته تربیت بدنی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا هفته تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی مطالبه فیلمسازان حاضر در این جشنواره و با مساعدت شهرداری تهران و موسسه تصویر شهر، باغ کتاب به‌عنوان محل برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی انتخاب شد.

باغ کتاب تهران مجموعه بزرگ کتاب و سرگرمی‌های علمی کشور است که در دو طبقه با زیربنای ۶۵ هزار مترمربع و وسعت ۱۱۰ هزار مترمربع در اراضی عباس‌آباد احداث شده است و مجموعه‌های متنوعی ازجمله مجموعه‌های سینمایی را شامل می‌شود.

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

این رویداد سینمایی در چهار بخش رقابتی شامل فیلم‌های بلند سینمایی، فیلم‌های کوتاه داستانی و انیمیشن، مستند و نماهنگ و فیلمنامه منطبق با موضوع جشنواره برگزار می‌شود که گستره زیست‌بوم، آیین‌های فرهنگی و مذهبی، سبک زندگی، آداب و رسوم و سنن اقوام ایرانی، تاریخ اقوام، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و ظرفیت‌های گردشگری را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست
  • خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست پس از ۳۰ سال
  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده 141 قانون تجارت
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد