Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای پیگیری دستورات ریاست جمهوری در سفر اخیر هیأت محترم دولت به کهگیلویه و بویراحمد، تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۵ نفر در این استان برچیده می‌شود. خبرگزاری میزان-به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش؛ علیرضا کاظمی علیرضا کاظمی در جمع خبرنگاران یاسوج اظهار کرد: در سفر اخیر آیت الله رئیسی و هیأت محترم دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، مقرر شد تمامی مدارس کپری و کانکسی جمع آوری شوند که در این رابطه، با توجه به بالابودن آمار و ارقام مدارس کانکسی در این استان، برنامه ریزی‌های لازم برای برچیده شدن این مدارس آغاز شده و به زودی تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز استان، جمع آوری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست وزارت آموزش و پرورش یکی دیگر از اهداف سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی و احصای مشکلات آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: زلزله سی سخت آسیب زیادی به مدارس وارد کرد و هم اینک تعداد زیادی از آن‌ها بازسازی شده است.
کاظمی پیرامون نحوه بازگشایی مدارس بیان کرد: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری در دو مرحله انجام می‌گیرد؛ بطوری که در فاز اول مدارس با جمعیت زیر ۱۵ نفر و کمتر فعالیت‌های آموزشی خود به شیوه حضوری آغاز کردند که بر اساس آخرین اطلاعات، ۵۰ درصد مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد به شیوه حضوری فعالیت می‌کنند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: از اول آبان ماه ارزیابی بازگشایی مدارس از سوی مدیران مدارس آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ در حال اجراست و بالای ۸۰ درصد دانش آموزانی این استان واکسن دریافت کرده اند است.
کاظمی ضمن قدردانی از روند پوشش واکسیناسیون ادامه داد: واکسیناسیون دانش آموزان در کشور، از مرز ۷۰ درصد گذشته است.   بیشتر بخوانید: توضیحات کمیته امداد درباره ۱۵ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل
انتهای پیام/ برچسب ها: آموزش و پرورش مدارس واکسیناسیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس واکسیناسیون مدارس کانکسی تمامی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی