Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@02:23:58 GMT

نخبگان کار و تولید در مازندران تجلیل می شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۴۸۹۶

نخبگان کار و تولید در مازندران تجلیل می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوعلی مهدی زاده با اشاره به شروع ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان در سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، بیان کرد: این جشنواره هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان مازندران می‌توانند برای شرکت در جشنواره از امروز لغایت ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت، روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران در استان است.

مهدی زاده گفت: پس از برگزاری جشنواره استانی بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی انجام می‌گیرد و در نهایت منتخبان کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و در جشنواره ملی امتنان از آنها تجلیل می‌شود.

وی افزود: در فرآیند ثبت نام، کمیته فنی استانی پرونده‌هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخص‌های طرح (ابتکار، اختراع، خلاقیت ونوآوری) کسب کنند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب و به کمیته فنی کشوری معرفی می‌کنند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها با تعامل با جامعه کار وتولید و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان و در سطح استانی و ملی باشیم.

کد خبر 5333025

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون مازندران کارآفرینی ساری ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران واکسیناسیون کرونا ایلام زمین لرزه شیوع کرونا عکس استانها زلزله جامعه کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر