Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سر سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) در برنامه «جان جهان» جشن ولادت برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه برنامه «جان جهان» به مناسبت میلاد خاتم الانبیاء (ص) و امام جعفر صادق (ع) روزهای جمعه ۳۰ مهر و یکشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ به صورت زنده روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم که در فضای باز و با حضور مردم تماشایی می شود را شهرام راد از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تهیه می کند و سید مرتضی حسینی اجرای آن را بر عهده خواهد داشت.
در این برنامه حجت اشرف زاده خواننده حضور پیدا می کند و با صدای گرم و دلنشین خود قطعات شادی را برای حضار و مخاطبان همراه شبکه پنج اجرا خواهد کرد.

همچنین در بخش دیگر «جان جهان» یوسف کرمی کمدین و طنزپرداز با اجرای استند آپ کمدی، فضای شاد و نشاط آوری را به ارمغان خواهد آورد.
یادآور می شود بازپخش برنامه «جان جهان» را می توانید همان شب ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما بیننده باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی شبکه پنج سیما حجت اشرف زاده جان جهان شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود