Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس که وعده داده بود بدهی کالدرون را پرداخت می‌کند، به وعده خود عمل کرد و با تأمین منابع مالی آن، بزودی با این مربی آرژانتینی و دستیارش تسویه حساب خواهد شد.

صدری که در روزهای گذشته و با تلاش فراوان و رایزنی‌های متعدد، جهت رفع مشکل بوجود آمده در تلاش بود تا هر چه زودتر این مشکل رفع گردد، اعلام کرد؛ انشاالله طی هفته آینده این مشکل رفع خواهد شد و بدهی به ارث مانده از دوره‌های گذشته به گابریل کالدرون و دستیارش پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با درایت کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت و پشتیبانی هواداران، مسیر باشگاه و تیم در جهت کسب افتخارات بیشتر هموار شود.

سید مجید صدری در پایان گفت: پرسپولیس قهرمان فوتبال ایران، روز جمعه در اهواز در برابر تیم فولاد خوزستان به میدان می‌رود و امیدواریم در گام اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، موفق باشیم و به سوی قهرمانی حرکت کنیم.

بدهی کالدرون و دستیارش از مدیران اسبق پرسپولیس به جا مانده بود که صدری از روز نخست فعالیت در سرپرستی مدیرعاملی تلاش زیادی کرد این مشکل بزرگ را حل کند تا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود.

کد خبر 5333094

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس گابریل کالدرون بدهی مالی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو تیم فوتبال الهلال عربستان لیگ کشتی کشتی آزاد الهلال عربستان مهدی طارمی لیگ برتر بسکتبال یحیی گل محمدی تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟

آفتاب‌‌نیوز :

براساس حکم قانون بودجه، قرار است منابع ریالی برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از محل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده فراهم شود و حالا دولت اعلام کرده در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این درآمد علی‌القاعده صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد، اما یدالله فرجی، فعال صنفی بازنشستگان کارگری، می‌گوید: باید مشخص کنند سهم بازنشستگان کارگری از این منابع چقدر است.

او افزود: آیا بازهم قرار است این بودجه صرف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق‌های دولتی شود و حکم کنند که تامین اجتماعی با منابع داخلی خود متناسب‌سازی را اجرا کند؟

به گفته فرجی، اگر چنین حکمی صادر کنند بازهم دست بازنشستگان کارگری در حنا خواهد ماند چراکه صندوق تامین اجتماعی با منابع خود متناسب‌سازی را اجرا نمی‌کند.

این فعال صنفی بازنشستگان ادامه داد: تامین اجتماعی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان را اجرا نکرد حالا چطور قرار است یک متناسب‌سازی عادلانه را اجرایی کند؛ سهم ما کارگران بازنشسته از متناسب‌سازی چقدر است و چه زمانی قرار است نصیب‌مان شود؟

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد