Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمدی مدیر تیم ملی امید قبل از حضور در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاجیکستان اظهار داشت: به لطف خدا و حمایت رئیس فدراسیون فوتبال توانستیم تمام امکاناتی که مهدوی کیا نیاز داشت را تامین کنیم. خدا را شکر شرایط خوب است و به غیر از ۲ بازیکن که در حال برطرف کردن مشکل خروجشان هستیم، بقیه بازیکنان سر حال و آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره اینکه کدام بازیکنان مشکل خروج دارند نیز گفت: بیشتر بازیکنان امید سرباز هستند و برای خروج از کشور نیاز به مجوز دارند که خدا را شکر مشکلی نداریم. در هر صورت من کمی دیر به تیم اضافه شدم و زمانی که آمدم تقریبا تمامی کار‌های مجوز خروج از کشور انجام شده بود و به لطف خدا در این موضوع مشکلی نداریم.

محمدی درباره مسئولان تیم فوتبال آلومینیوم که گفته بودند بازیکنانشان باید به باشگاه برگردند بیان داشت: این موضوع در حیطه وظایف من نیست و مهدوی کیا و میرشاد ماجدی باید در این خصوص توضیح دهند. جا دارد از تمامی باشگاه‌ها و مربیان لیگ برتری تشکر کنم که در این مدت کمک زیادی کردند. به ویژه باشگاه‌های پیکان، استقلال و مس رفسنجان به تیم ملی امید کمک‌های زیادی انجام دادند. امیدوارم دست به دست هم داده و تیم ملی المپیک بعد از سال‌ها بتواند به المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید

مهدوی کیا: بازی استقلال و هوادار بد نبود

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره تورنمنت تاجیکستان نیز گفت: این رقابت‌ها به بازیکنان تیم ملی امید کمک زیادی خواهد کرد تا تجربه خوبی به دست آورند. ما در آن رقابت‌ها ۳ بازی انجام خواهیم داد. در هر صورت از حریفان شناخت زیادی نداریم و امیدوارم در نهایت بتوانیم از این رقابت‌ها با دست پر برگردیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال امید تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد