Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه عبری زبان یکی از بزرگترین پرونده‌های مربوط به کنترل رژیم صهیونیستی بر رفت‌وآمدهای فلسطینی‌ها داخل شهرهای کرانه باختری و قدس و اتفاقاتی که برای آنها در این مسیر افتاده را فاش کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت، تعدادی از زنان فلسطینی در مقابل اعطای مجوز ورود به اراضی اشغالی و کار در آنجا، مورد تجاوز، تعرض جنسی و اخاذی یکی از افسران اداره مدنی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آحارونوت در ادامه نوشت، دادگاه تجدیدنظر ارتش رژیم صهیونیستی با درخواست این روزنامه برای انتشار جزئیات پرونده این افسر متهم به اعطای مجوزهای کار در مقابل خدمات جنسی که برای سال‌ها از افکار عمومی مخفی مانده بود، موافقت کرد.

این روزنامه عبری زبان نوشت، اسناد و مدارک دادگاه هیچ جای شک و تردیدی درمورد صحت روایت قربانیان باقی نگذاشته و ادعاهای این افسر را که سعی در رد اتهام‌های مطرح شده علیه خود دارد، کاملا رد می‌کند.

به نوشته این روزنامه، این افسر علاوه بر تعرض جنسی، کلاهبرداری و آنچه این روزنامه خیانت در امانت خواند، در سال ۲۰۱۷ به دلیل تجاوز به یک زن فلسطینی و دریافت رشوه‌های جنسی از دیگران به ۱۱ سال زندان محکوم شد.

آحارونوت در ادامه نوشت، این افسر که افشای نام و تصویرش هنوز ممنوع است، از خدمت نظامی برکنار شد و این یکی از شدیدترین مجازات‌هایی است که از زمان تاسیس ارتش رژیم صهیونیستی در مورد یک افسر اعمال می‌شود؛ اما در دادگاه تجدیدنظری که مارس گذشته برگزار شد، یک کمیته متشکل از سه قاضی، حکم انفصال این افسر از ارتش را لغو کرده و به جای آن درجه او را به سرباز کاهش دادند.

از جمله اتهام‌های اصلی این افسر اسرائیلی، تجاوز به یک زن فلسطینی است که از این افسر درخواست مجوزی برای ورود به اراضی اشغالی و کار در آنجا را کرده بود، طبق لیست اتهامات، این افسر چند بار با این زن تماس گرفت تا به او پیشنهادهای جنسی بدهد و در نهایت او را تهدید کرد در صورتی که به کسی در این مورد اطلاع دهد، مجوزهایش را لغو می‌کند.

همچنین این افسر اسرائیلی به سه بار تجاوز جنسی به یک زن فلسطینی دیگر در مقابل اعطای مجوز ورود به اراضی اشغالی و کار در آنجا و نیز تعرض جنسی به یک مرد فلسطینی و درخواست ملاقات با او محکوم شد.

این افسر ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر این اتهامات را رد کرده و آنها را تنها ادعاهایی دروغین خواند؛ اما دادگاه روایت‌های او از این اتفاقات را غیرموثق دانست.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز این پرونده را یکی از پرونده‌های مهمی دانست که در دادگاه‌های نظامی مطرح شده و مجازات تعیین شده برای متهم مناسب با جرایمش بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یدیعوت آحارونوت ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه

یک دادگاه در فلسطین اشغالی، امروز چهارشنبه حکم داد که صباح عبدالسلام خواهر اسماعیل هنیه از زندان به بازداشت خانگی فرستاده شود.

به گزارش مشرق، با گذشت چند هفته از شهادت فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله صهیونیست‌ها به غزه، دادگاه شهر اشغالی «بئرشبع» حکمی تازه علیه خواهر اسماعیل هنیه صادر کرد.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این دادگاه به آزادی او از زندان و انتقالش به بازداشت خانگی حکم داد.

سیزدهم فروردین بود که خبر بازداشت صباح عبدالسلام ۵۷ ساله، خواهر اسماعیل هنیه توسط نیروهای اسرائیلی منتشر شد.

رژیم صهیونیستی علت بازداشت او را «همکاری و ارتباط با فعالان حماس و اقدامات تحریک‌آمیز» خواند. به گفته صهیونیست‌ها، در خانه او در النقب، اسناد، وسایل ارتباطی و موارد مشکوک به «نقض جدی امنیتی» شناسایی شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • جزئیات منتشر شده در رسانه‌ها از طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی