Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید محمد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی منطقه آزاد انزلی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قانون مالیاتی مناطق آزاد اشتباهی بود که در بودجه ۱۴۰۰ و در کمیسیون تلفیق مجلس اتفاق افتاد. هنگامی که قولی به فعال اقتصادی داده می شود که طبق آن ۲۰ سال معاف از مالیات هستند نمی‌توان به دفعات این قانون را نقض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این تعهد آسیب جدی به فعالان اقتصادی وارد میکند و کار غیرقانونی و غیرشرعی نیز بشمار میرود. ما نیز بطور جدی پیگیر این مسایل هستیم و تا پایان امسال این قانون را لغو خواهد شد.

دبیر عالی شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اضافه کرد: در توسعه زیرساخت‌های مناطق آزاد نیز متاسفانه اقدام اصولی انجام نشده است. در دنیا ابتدا زیرساخت‌ها آماده می‌شود سپس فعالان اقتصادی دعوت می‌شوند که در کشور ما متاسفانه فقط سیاست غلط زمین فروشی اعمال شده است. 

مشاور رئیس جمهور گفت: راهکار این موضوع استفاده منابع برای سرمایه گذاری جهت توسعه زیرساخت هاست و اینکه بودجه‌های عمرانی برای توسعه‌ای زیرساخت ها لحاظ شود .

وی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر هفت منطقه آزاد دیگر بر تعداد مناطق آزاد کشور اضافه شده و ما در مجموع ۱۵ منطقه آزاد خواهیم داشت که همه اینها مشکلات زیرساختی دارند و از محل تامین اعتبارات عمرانی در بودجه باید لحاظ شود و پیگیریم در بودجه ۱۴۰۰ این امر اتفاق بیفتد.

برچسب‌ها بندرانزلی توسعه صادرات توسعه اقتصادی مالیات گیلان منطقه آزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی توسعه صادرات توسعه اقتصادی بندرانزلی توسعه صادرات توسعه اقتصادی مالیات گیلان منطقه آزاد مناطق آزاد منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی مصمم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سید مجید هدایت امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه_ در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها اظهار کرد: فعال شدن بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه مشوق‌های اقتصادی را مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه است، افزود: زیرساخت‌های بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور اضافه کرد: فعال شدن بازارچه موجب رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

هدایت ادامه داد: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است زیرا می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان، زمینه رشد اقتصادی را فراهم سازد.

وی افزود: یکی از ا, لویت‌های وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در این راستا تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 747696

دیگر خبرها

  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند