Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:31:48 GMT

سند تحول ورزش همگانی به زودی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۵۹۸۸

سند تحول ورزش همگانی به زودی اجرا می‌شود

به گزارش ایرنا، «سید حمید سجادی» روز پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان های ساوه و بازدید از روند احداث مجموعه ورزشی فجر به خبرنگاران، گفت: فدراسیون ورزش  های همگانی ماموریت خطیر توسعه ورزش همگانی را برعهده دارد و توجه ویژه به این فدراسیون از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.

وی بیان کرد: معاونت فرهنگی و ورزش همگانی نیز در راستای توسعه فرهنگ ورزش و ایجاد زیرساخت‌ها فعالیت می‌کند و در همین راستا سند تحول ورزش همگانی تهیه شده است که به زودی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت تحول در حوزه جوانان بیان کرد: با تغییرات در حوزه جوانان و انتصاب معاونت جوانان، برنامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به بستر تحول و برنامه‌های این حوزه، آینده درخشانی خواهد داشت و با همکاری کمسیون‌ و فراکسیون‌های مجلس که با حوزه جوانان ارتباط دارند، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

سجادی افزود: در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مطالعات خوبی در حوزه جوانان انجام و تدوین سند تحول در این بخش برنامه‌ریزی شده است. 

به گفته وزیر ورزش و جوانان، جایگاه فعلی معاونت جوانان تقویت و شورای اندیشه‌ورزی در این زمینه تشکیل شده است که چالش‌ها و مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به سرعت رشد جمعیت در شهرستان های ساوه و زرندیه، مطالبات ورزشی در سنین کودکان، نوجوانان و همچنین شرایط اقلیمی این شهرستان، ایجاد اماکن ورزشی سربسته و روباز باید مورد بازنگری قرار گیرد که در جلسات تخصصی برنامه‌ریزی خواهد شد.

سجادی عنوان کرد: پیست دو میدانی تارتان یکی از مطالبات ورزشکاران ساوجی بود که اقدامات لازم برای احداث و تجهیز آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان ابراز امیدواری کرد که با تکمیل کادر مدیریتی وزارت ورزش، حرکتی که در کمتر از ۶۰ روز آغاز شده با برنامه‌ محوری سرعت پیدا کند.

برچسب‌ها ساوه زرندیه سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه زرندیه سید حمید سجادی ساوه زرندیه سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان ورزش همگانی حوزه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برمودا» قابلیت ساخت فصل‌های متعدد را دارد

رییس سازمان صداوسیما در بازدید از پشت‌ صحنه برنامه تلویزیونی همزمان با ضبط آخرین قسمت از برنامه «برمودا» گفت: این برنامه قابلیت ساخت در فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی بدرخشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، پیمان جبلی در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

جبلی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه‌ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود: باید از ظرفیت‌های به‌وجودآمده به موقع و بجا استفاده کرد و «برمودا» را که روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • با ۲۱ میلیون نفر بی سواد دمکراسی حاکم می شود؟
  • «برمودا» قابلیت ساخت فصل‌های متعدد را دارد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی