Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@10:56:03 GMT

عکس زیرخاکی از میرطاهر مظلومی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۳۴۴

میرطاهر مظلومی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام میرطاهر مظلومی است. میرطاهر مظلومی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از میرطاهر مظلومی را ملاحظه می‌کنید.

 بیوگرافی میرطاهر مظلومی بازیگر سینما و تلویزیون

میرطاهر مظلومی متولد 7 اسفند 1353 در اردبیل، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر می باشد، با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد سپس در جلوی دوربین و در نهایت با دوبلور استعدادهای خود را به نمایش گذاشت

شروع فعالیت

فعالیت خود را با شرکت در کلاس های مرحوم حمید سمندریان آغاز کرد تا اینکه سال 1367 وقتی 14 ساله بود اولین تجربه بازی در تئاتر را بدست آورد

ازدواج

میرطاهر مظلومی در سال 1377 وقتی 24 ساله بود با خانم شهلا مقدم ازدواج کرد، این زوج در سال 1384 صاحب یک دختر بنام ستایش شدند

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: میرطاهر مظلومی میرطاهر مظلومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»

ده میلیارد و هفتصد میلیون تومان فروش فقط در دو روز!

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی "مست عشق" محصول مشترک ایران و ترکیه که در دولت قبل توقیف شده بود، سرانجام از چهارشنبه روی پرده سینما‌ها رفت.

گیشه این فیلم با احتساب پیش‌فروش، در روز اول اکران از شش میلیارد تومان فراتر رفت و در پایان دومین روز اکران به فروش خیره کننده ده میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یافت تا پاسخ محکمی به آن‌هایی باشد که با پیش کشیدن فروش فیلم‌های کمدی، مدعی ورشکستگی سینمای ایران بدون آثار کمدی شده بودند.

پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حسام منظور در کنار بازیگران مطرح ترکیه‌ای چون؛ هانده ارچل، بنسو سورال، ابراهیم چلیک کول، در این فیلم که در قونیه ترکیه فیلمبرداری شده، ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم به بخشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی پرداخته است.

گفتنی است مست عشق در مدیریت قبلی اداره نظارت بر نمایش فیلم موفق به اخذ پروانه نمایش نشده بود

دیگر خبرها

  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!