Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@04:45:49 GMT

ماجرای درآمد ۱۰ هزار میلیاردی صداوسیما!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۴۲۸

ماجرای درآمد ۱۰ هزار میلیاردی صداوسیما!

رییس اسبق صداوسیما با ارجاع به درآمد آگهی‌ها در زمان خودش که بیش از هزار میلیارد بوده، گفته است که این آگهی‌ها از زمان او در سال ۹۴ تا الان می‌بایست چند برابر و درآمد سازمان از آن‌ها معادل ۱۰ هزار میلیارد شده باشد.

سرافراز در این نشست که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شده است به درامدهای زمان خودش از آگهی‌ها اشاره می‌کند و با احتساب به آن می‌گوید این درامدها «الان باید ۱۰ برابر شده باشد و با درآمد ۱۰ هزار میلیارد، صداوسیما به کمک دولت هم نیاز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این نکته در حالیست که صداوسیما در همین چند سال اخیر بیشترین معضل تولید آثار نمایشی و بهره گیری از هنرمندان را با نبود بودجه مرتبط می‌دانست. بودجه‌ای که به زعم آنها لازم بوده است بخشی از آن از طرف دولت تامین شود و گاهی به دلیل برخی سیاست‌های چالشی با دولت، با تاخیر هم همراه بود.

میزان واقعی درآمدهای صداوسیما از آگهی‌های بازرگانی، رپورتاژها و اسپانسرینگ برنامه‌ها هیچ گاه به صورت شفاف اعلام نشده است و این یکی از موارد حاشیه دار و چالش برانگیز سازمان در همه این سال‌ها بوده است که اگرچه از طرفی سازمان قراردادهای مالی پرسودی هم در این زمینه بسته است اما از طرف دیگر کمتر تاثیر آن در بهبود برنامه سازی و خروجی آثار نمایشی با پروداکشن های متفاوت دیده شده است و حتی این گمانه زنی را تقویت می‌کند که این سازمان بیشتر از نبود بودجه با نبود مدیریت درست مواجه است.

۵۸۵۸

کد خبر 1565924

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سازمان صدا و سیما محمد سرافراز آگهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: بازرسانی از کشور‌های آمریکا، کانادا، کره جنوبی، مکزیک و پاکستان شرایط آزمایشگاه‌های انطباق کشور را بررسی کردند و با ۹۷ درصد آرا گواهی انطباق برای ایران نیز صادر شد.
میر نظامی افزود: رفع موانع صادراتی برای تجار ایرانی، کاهش هزینه‌های صادرات و سرعت بخشیدن در صادرات و واردات از مزایای پیوستن ایران به این سازمان جهانی است.
او ادامه داد: تا قبل از این تجار و بازرگانان برای ارزیابی و انطباق محصولات صادراتی و وارداتی مجبور به استفاده از آزمایشگاه‌های ارزیابی و انطباق کشور ثالث بودند، اما هم اکنون می‌توانند از ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار و انطباق استاندارد استفاده کنند.
هم اکنون ۴۱ آزمایشگاه همکار و انطباق در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • هزینه ۲۰ هزار میلیاردی برای پاکسازی مسیل‌ها از نخاله‌ها
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی