Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محسن عقیلی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی لارستان اظهار داشت: امروزه امنیت و ایمنی پروازها در جمهوری اسلامی در بالاترین سطح و با همکاری و تعامل مثبت میان همه این مجموعه ها در سطح فرودگاه ها فراهم است.

وی یادآور شد: وظایف و رویکردهای مهم پلیس فرودگاه های کشور بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و راهبردهایی که در سند تحول و چشم انداز شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ترسیم شده ، تنظیم و برنامه های خود را نیز بر پایه و محور این سند تحولی ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقیلی ادامه داد: موضوع ایمنی و تامین امنیت در فرودگاه ها و خطوط پروازی همواره خط قرمز مجموعه دستگاه های امنیتی، قضایی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی است.

او تصریح کرد: نیروی انتظامی و پلیس فرودگاه های کشور نیز در راستای انجام رسالت خطیر و وظیفه حساس خود در تامین امنیت و ایمنی خطوط پروازی با همکاری و تعامل نزدیک با سایر بخش ها و به ویژه حوزه یگان حفاظت سپاه در همه فرودگاه ها از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

سرهنگ عقیلی گفت: پلیس فرودگاه های کشور هم اینک وظیفه تامین امنیت در بیش از ۶۰ فرودگاه کشور را عهده دار است که فرودگاه بین المللی لارستان با توجه به موقعیت حساس و پروازهای برون مرزی آن که هم اینک نیز در رتبه پنجم بین همه فرودگاه ها قرار دارد، از جمله آنهاست.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور امنیت را ضرورت غیرقابل انکار در تمامی سطوح و عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و شئون زندگی افراد در جامعه دانست و گفت: توسعه و انجام هر فعالیتی در همه این حوزه ها در محیطی امن و با آرامش ممکن است.

سرهنگ عقیلی ادامه داد: فرودگاه لارستان با توجه به موقعیت خاص و خطوط پروازی خارجی آن همواره مورد توجه و تاکید مسئولان  فرودگاه ها بوده و هر اقدام تحولی و توسعه ای و تغییراتی نیز در این فرودگاه با نهایت حساسیت و نگاه خاصی انجام می شود.

در این آیین، سرگرد خلیل اسماعیلی به عنوان فرمانده جدید پلیس فرودگاه بین المللی لارستان معرفی و از خدمات سرگرد حمید شجاعی فرمانده پیشین این فرودگاه نیز تجلیل شد.

احداث فرودگاه لارستان به سال ۱۳۳۹ و همزمان با وقوع زلزله ۶.۷ ریشتری در این منطقه باز می گردد و هدف مهم از ایجاد این فرودگاه در آن زمان کمک رسانی و امداد رسانی به مردم زلزله زده بود که پس از آن باتوجه به کسب وکار بسیاری از مردم منطقه درکشورهای حوزه خلیج فارس این فرودگاه به سرعت مسیر توسعه را طی کرد.

فرودگاه بین المللی لارستان پوشش ۸۰ درصد از پروازهای خارجی و۲۰درصد پروازهای داخلی را تامین می کند و سایت رادار RCAG،که پوشش راداری، نظارتی و فرکانسی پروازهای منطقه جنوب کشور تا تنگه هرمز را در برمی گیرد زیر نظر این فرودگاه قرار دارد.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار از شهرستان های جنوبی فارس با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر ، در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پلیس امنیت پرواز لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پلیس امنیت پرواز شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پلیس امنیت پرواز لارستان فارس فرودگاه بین المللی لارستان پلیس فرودگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان یزد گفت: استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور داراست و این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه‌ای بالا است.

روح الله حیدری در حاشیه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به منظور همکاری و همراهی همه شرکت‌های بیمه‌ای در استان جهت ارائه بهتر خدمات بهینه بیمه‌ای به شهروندان یزدی جلسه سندیکای شرکت‌های بیمه در استان یزد شکل گرفت و در آن حول محور کارگروه‌های متعدد بحث و تبادل نظر شد و پیشنهادات خوبی نیز مطرح گردید.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در سال جدید خدمات بهتری را به مردم استان یزد ارائه دهیم خاطر نشان کرد: در طی سال‌های اخیر در استان یزد متأسفانه شاهد بلایای طبیعی هستیم، در این بین برخی از مردم و اهالی شهرها و روستاها فاقد بیمه‌نامه منازل مسکونی و اماکن تجاری خود هستند که در بلایای طبیعی دچار گرفتاری می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان تصریح کرد: شاهد این هستیم که پس از خسارت‌های وارده مردم به دستگاه‌های حمایتی مراجعه دارند و این معضلی برای مردم فاقد بیمه شده است.

حیدری افزود: لازم است با هماهنگی‌های بیشتر به مردم جهت تهیه بیمه نامه‌ها اطلاع رسانی شود تا بتوانند در زمان خسارت از شرکت‌های بیمه‌ای مطالبه کنند.

وی تاکید کرد: به جهت تحقق این امر انتظار است تا مدیران استان همکاری و کمک داشته باشند تا شرکت‌های بیمه‌ای بتوانند در راستای خدمات مؤثر واقع شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان گفت: یکی از اقداماتی که شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌دهند و در طی سال‌های گذشته آن را تقویت کردند بیمه‌های بازنشستگی به کمک بیمه‌های تجاری است، لذا توصیه ما به مردم استفاده از پارامترهای بیمه‌ای در این خصوص در شرکت‌های بیمه است.

حیدری با بیان اینکه استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور دارد ادامه داد: این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه بالا است و این جای خوشحالی و تبریک به مردم استان دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا با پوشش گسترده بیمه در استان در زمان حوادث، خسارت کمتری به مردم وارد شود و خسارت‌ها تا حدی جبران شود.

کد خبر 747129

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین