Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:32:36 GMT

اعلام جزییات بخش پژوهش رویداد چهاردهم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۶۳۵

اعلام جزییات بخش پژوهش رویداد چهاردهم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی کرمان، اولین نشست پژوهشی این رویداد، جمعه ۳۰ مهر، ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می شود و موضوع گفتگوی این نشست، محورهای سه گانه سنت، اصالت، آفرینش های درون قومی و برون قومی در موسیقی اقوام ایران خواهد بود.

دومین نشست پژوهشی شنبه ۱ آبان برگزار می شود و سخنرانان درباره مقوله ریتم در موسیقی اقوام، متر، ضربان، پالس، ریتم وابسته به متن و ریتم آزاد و منظم گفتگو خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین نشست پژوهشی نیز یکشنبه ۲ آبان ، با موضوع ترمینولوژی (واژه شناسی) «مقام» در موسیقی اقوام ایران و رابطه با موسیقی دستگاهی برگزار خواهد شد.

مدعوین پنل‌های گفتگو احمد صدری پژوهشگر و دبیر دوره های پیشین جشنواره موسیقی نواحی ایران، حمید عسگری موزیکولوگ و رییس دانشکده موسیقی دانشگاه تهران، سید فواد توحیدی آهنگساز، نوازنده و پژوهشگر موسیقی نواحی، دامون شش بلوکی پژوهشگر موسیقی نواحی و مستندساز، نوید وزیری، علیرضا میرخسروی و آریابرزن غیبی دانشجو اتنوموزیکولوژی دانشگاه هنر تهران هستند.

نشست های پژوهشی هر روز در سالن اجتماعات هتل پارس کرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5333193 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران جشنواره موسیقی نواحی ایران موسیقی نواحی جشنواره فیلم کوتاه تهران تئاتر ایران فیلم کوتاه سازمان صداوسیما نقاشی سریال ایرانی برنامه تلویزیونی خانه موسیقی موسیقی ایرانی آکادمی اسکار پیمان جبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران محمد خزاعی سریال خارجی موسیقی نواحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدیه السادات حسینی مطلق، دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و مدیران برگزار می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان، اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir مراجعه و ثبت نام کنند. 
 
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 
 
دبیر رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان یزد افزود: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!