Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خرید و فروش اسلحه در پایتخت و در مقابل اقدامات پلیس برای جلوگیری از این موضوع، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به طور جد دنبال می‌کنیم و واقعا خط قرمز ما است، بحث استفاده و حمل سلاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور مرتب طرح‌های مختلفی را برای این منظور اجرا می‌کنیم، در ۶ ماهه اول سال ۳۵۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف و متهمان مربوط به این پرونده‌ها را دستگیر کردیم.

رئیس پلیس تهران با بیان کشف هزاران قبضه سلاح سرد، تصریح کرد: در کنار برخورد با حاملان و استفاده کنندگان از سلاح گرم، موضوع سلاح سرد و شبهه سلاح به صورت جدی در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: روند استفاده یا وجود سلاح در تهران کاهشی است و با همین مقدار کم در حال مبارزه همه جانبه برای دستگیری مخلان امنیت هستیم.

سردار رحیمی ادامه داد: در بحث استفاده از سلاح در پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه حدود ۱۴ درصد کاهش تشکیل پرونده را نسبت به سال گذشته داریم.

وی افزود: این هشدار را به مجرمان و متخلفان می‌دهم که هرگونه استفاده از سلاح، حمل و نگهداری آن برابر قانون تخلف و مجازات سخت و سنگینی در انتظار افرادی که دست به این اقدامات می‌زنند، است.

بیشتر بخوانید

در کشور قاچاقچی اسلحه داریم اما مافیای خرید و فروش سلاح نداریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلاح غیرمجاز نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: در گشت مشترک اداره صمت و و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6090727

دیگر خبرها

  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی