Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@06:13:12 GMT

حمله جنگنده‌های ائتلاف عربی به صنعا

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۷۲۱

ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان امروز (پنج‌شنبه) حملات هوایی را به استان صنعای یمن انجام داد. ناطقان: به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، جنگنده‌های ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان امروز منطقه سعوان در استان صنعا را هدف قرار دادند.

همچنین جنگنده‌های این ائتلاف دو حمله هوایی به پایگاهی در صنعا انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ائتلاف عصر چهارشنبه مدعی شد، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ عملیات را علیه خودروهای زرهی و نیروهای وابسته به انصارالله یمن در مأرب انجام داده که در نتیجه آنها ۱۱ دستگاه از این خودروهای نظامی منهدم و بیش از ۸۲ تن از نیروهای انصارالله کشته شدند.

حسین العزی، از رهبران جنبش مردمی انصارالله یمن در سخنانی با اشاره به ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان، دستیابی به یک راه‌حل سیاسی در این کشور پیش از توقف دخالت‌های خارجی را بعید دانست. منبع: مشرق برچسب ها: جنگنده‌های ائتلاف عربی ، حمله ، صنعا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جنگنده های ائتلاف عربی حمله صنعا ائتلاف عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کریات شمونا و شهرک های اطراف آن در اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از بیم حمله پهپادی خبر دادند.

همزمان منابع خبری از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی یک منطقه را در حدفاصل میان عیتاالشعب و القوزح در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090253

دیگر خبرها

  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد