Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@12:51:57 GMT

درهای ورزشگاه آزادی پس از ۵۰ سال به روی مردم باز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۷۶۴

درهای ورزشگاه آزادی پس از ۵۰ سال به روی مردم باز شد

مدیر ورزشگاه آزادی در مراسم افتتاح دهکده توریستی و جاده تندرستی این مجموعه ورزشی گفت: بازگشایی درهای ورزشگاه آزادی به روی مردم اتفاق بزرگی بود که بعد از ۵۰ سال در دولت سیزدهم رخ داد.

احمد مددی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از دغدغه های وزارت ورزش و جوانان باز شدن درهای ورزشگاه آزادی به روی مردم بود که پس از ۵۰ سال امروز این امر مهم در دولت سیزدهم اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قرار است در جشنواره فرهنگی ورزشی مدافعان سلامت که پاسداشت شهدای کادر درمان و سلامت است علاوه بر افتتاح جاده تندرستی و احداث جاده دهکده تندرستی آزادی تعدادی از مدافعان سلامت نیز تقدیر به عمل آید.

وی خاطرنشان کرد: با بازگشایی درهای آزادی امروز شاهد حضور پررنگ و بانشاط مردم در ورزشگاه آزادی باشیم. البته در کنار این بازگشایی، نگاه درآمدزایی نیز خواهیم داشت تا از این طریق به آبادانی بیشتر ورزشگاه آزادی کمک کنیم.

مددی در پایان گفت: ورزشگاه آزادی مشکلات زیادی دارد که سعی می کنیم با اولویت بندی برنامه ها مشکلات را به حداقل برسانیم.

منبع: الف

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟