Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تقریبا بازیکنی بیرون نمانده که بخواهیم جذب کنیم، اما یک مهاجم گلزن از غرب آسیا را می‌خواهیم.

خبرگزاری میزان - عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در آسیا بازی کرده و در شرایط مسابقه بوده و از بقیه تیم‌ها آماده‌تر است، می‌دانیم با تیمی قوی و خوب بازی داریم و گول حذف شدن پرسپولیس از آسیا را نمی‌خوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تمام قوا وارد میدان می‌شویم و قطعا به‌دنبال کسب ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس هستیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: درباره پاداش‌ها و پرداختی‌ها دقیقا نمی‌دانم پاداش قهرمانی جام حذفی به حساب بازیکنان آمده یا خیر، اما تقریبا همه بازیکنانی که به فولاد می‌آیند می‌دانند حساب و کتاب فولاد سر وقت است.

وی ادامه داد:، چون پنجره بسته بود سریع با بازیکنانی که داشتیم، تمدید کردیم و موقعی که پنجره ما باز شد تقریبا بازیکنی بیرون نمانده که بخواهیم جذب کنیم، اما یک مهاجم گلزن از غرب آسیا را می‌خواهیم و شدیدا پیگیر این موضوع هستیم. ضمنا بازیکنانی از تیم فولاد نوین مدنظر داشتیم که به تیم اصلی اضافه شدند.  امیدوارم بتوانیم هواداران فولاد را خوشحال کنیم و فصل خوبی را رقم بزنیم.

 

بیشتر بخوانید: برنامه ویژه کادر فنی برای گلزنی مهاجمان پرسپولیس

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس فولاد خوزستان عبدالله ویسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد خوزستان عبدالله ویسی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم

مهاجم تیم ملی لهستان قصد دارد در جمع کاتالان‌ها به کارش ادامه بدهد. 

روبرت لواندوفسکی انتظار دارد دو سال دیگر در بارسلونا ماندنی شود. 

طرفداری | این مهاجم ۳۵ ساله که به پایان دومین سال حضورش در بلوگرانا نزدیک می‌شود، در مصاحبه‌ای با بیلد، درباره آینده صحبت کرده است.

جدایی من از بارسلونا در این تابستان، قطعا امکان‌پذیر نیست؛ چنین موضوعی اصلا برای من مطرح نیست. من از نظر جسمانی حس و حال خوبی دارم و بر حسب شرایط فعلی، این وضعیت دو سال دیگر پابرجا خواهد بود. وقتی از نظر جسمانی دیگر در بالاترین سطح قرار نداشته باشم، آنگاه در این‌باره فکر خواهم کرد. 

مهاجم پیشین بایرن مونیخ، پیش‌تر هم در مصاحبه‌های متعدد از قصد خود برای ماندن در بارسا گفته بود و حالا به نظر می‌رسد که او تصمیم نهایی خود در این زمینه را گرفته است.  

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها