Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مریم بخشی روز پنجشنبه در جلسه مجمع انتخابات ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان افزود: البته اعتبارات استخر کوثر از منابع ملی است و پروژه ملی محسوب می شود که در این راستا برای تخصیص اعتبارات موردنیاز برای به بهره برداری رسیدن این پروژه ، نیازمند حمایت و کمک نمایندگان مردم رشت در مجلس و همچنین نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود اینکه زیرساخت های ما در رشته ورزشی شنا ضعیف است اما در چند سال اخیر، سه استخر در شهرهای سیاهکل ، ماسال و رودبار افتتاح شده است و استخر شهرستان بندرآستارا نیز قرار است تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: برای احداث و افتتاح هر یک از استخرهای شنای سیاهکل و ماسال ۲۵ میلیارد ریال هزینه شد و برای استخر بندرآستارا نیز، ۷۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که البته با پیمانکار قبلی این پروژه با مشکل روبرو شدیم و پس از آن، با پیمانکار مناسبی قرارداد بستیم و قرار شد تا پایان امسال این استخر در بندرآستارا به بهره برداری برسد.

بخشی خاطرنشان کرد: البته با افتتاح استخر بندرآستارا و همچنین با بهره برداری مجدد از استخر کوثر رشت، یک گام موثر در افزایش زیرساخت های ورزشی در گیلان برداشته می شود که امید است با فروکش کردن کرونا، دوباره فعالیت های ورزشی به خصوص در رشته شنا رونق بیشتری گیرد.

وی اظهار داشت: اگرچه تاکنون سه استخر در گیلان افتتاح شده است، اما با افتتاح این پروژه ها، شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی اماکن ورزشی بودیم و به همین دلیل ورزشکاران ما نتوانستند از استخرهای جدید به خصوص در شهرهای ماسال و سیاهکل بهره ببرند که امید است ورزشکاران این هیات، پس از فروکش کردن کامل کرونا، از این مجموعه های ورزشی استفاده کنند.

انتخابات ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان روز پنجشنبه با حضور محسن رضوانی رئیس این فدراسیون در رشت برگزار شد که در نهایت ، عمادالدین همتی با کسب ۱۴ رای از ۱۵ آرای ماخوذه، به عنوان رئیس جدید این هیات در گیلان انتخاب شد.

همچین سیدامیر نوری سادات دیگ کاندیدای احراز پست ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان در جریان این انتخابات یک رای کسب کرد. پیش از این نیز، پرویز گلریز به مدت ۹ سال به عنوان رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان فعالیت داشت که وی از سوی رئیس فدراسیون به عنوان مشاور عالی این فدراسیون در امور استانها منصوب شد.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون شنا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون شنا رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون شنا گیلان شیرجه و واترپلوی گیلان بهره برداری هیات شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و راهبردی لرستان است، اظهار داشت: این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به‌ویژه مردم خرم‌آباد است.

وی با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ‌وخم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور قرار گرفت، افزود: طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه‌وبودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تأمین منابع پروژه راه‌آهن تلاش‌هایی صورت‌گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان‌بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: باتوجه‌به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

استاندار لرستان، افزود: برای تأمین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده است که می‌تواند به‌مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تأکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تأمین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

کد خبر 6088478

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه