Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی جی تی ان، مقامات محلی چین اعلام کردند که در پی انفجار گاز در رستورانی در شنیانگ در استان لیائونینگ در شمال چین، پنج نفر کشته و ۴۷ نفر دیگر زخمی شدند.

همه مجروحان در بیمارستان بستری شده اند. بیش از ۱۰۰ آتش نشان برای عملیات امداد و نجات در محل حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات در حال بررسی علت انفجار هستند. این انفجار حوالی ساعت ۸:۲۰ صبح به وقت محلی رخ داده است.

بر اثر این انفجار یک ساختمان سه طبقه به طور کامل تخریب شد و ساختمان‌های مجاور رستوران هم آسیب دیدند. به چندین خودرو‌ پارک شده در نزدیکی رستوران نیز خساراتی وارد شد.

رسانه‌ها با استناد به منابع متعدد می‌گویند پیشتر عملیات ساخت خط لوله گاز در این منطقه انجام شده ولی هنوز مشخص نیست که آیا این حادثه به آن عملیات  مرتبط بوده است یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار لوله گاز حوادث بین الملل انفجار در چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری مهر، در ساعات پایانی شنبه شب و بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین، نیروهای مسلح ایران با انجام حملات ترکیبی با استفاده از موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد اهدافی را در منطقه نقب و پایگاه هوایی نواتیم در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد. سپاه با انتشار بیانیه‌ای نام این عملیاتی انتقامی علیه رژیم صهیونیستی را «وعده صادق» نامید؛ عملیاتی که دفاعی مشروع در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق بود. در پی این عملیات، کشورهای غربی نگران واکنش‌های بعدی ایران در صورت اقدامات احتمالی تنش زای رژیم اشغالگر قدس بوده و در تماس‌های مکرر، نتانیاهو را از اقدامات احساسی برحذر می‌داشتند.

اما در این میان واکنش‌های قابل تاملی را از مقامات نظامی و سیاسی در آلبانی شاهد هستیم.
در اولین واکنش سفیر رژیم صهیونیستی در آلبانی طی یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد هدف بعدی موشک‌های ایرانی، آلبانی است.


آگیم نشو سفیر سابق آلبانی در ایالات متحده هم نیز مدتی بعد در مصاحبه با تلویزیون تاپ چنل آلبانی از یک پیام محرمانه امریکا پرده برداشته و گفت: «ما به عنوان یک کشور کوچک باید در سیاست‌هایمان بسیار محتاط باشیم. مهمترین مسئله برای ما تامین امنیت کشورمان هست. این یک خطر واقعی است، زیرا نامه نمایندگان کنگره آمریکا در مورد مجاهدین را داریم که گفته‌اند تصور می‌شود از دیگر کشورهای مبدأ علیه آلبانی حمله موشکی انجام شود که برای جلوگیری از رعب و وحشت در بین مردم، پنهان شد.»


همچنین ژنرال سادر لشای نظامی برجسته آلبانیایی و وزیر اسبق این کشور، نیز طی مصاحبه با برنامه «بریکینگ» ادعا کرد: «ما باید در سطح حملات هیبریدی، عملیات‌های برون مرزی ایران و سایر اقدامات احتمالی ایران هوشیار باشیم. موشک‌های بالستیک آن‌ها می‌توانند به اطراف آلبانی برسند»


با توجه به این واکنش‌های فوق، سوالی که به ذهن متبادر می‌شود این است که چرا همزمان با عملیات وعده صادق مسئولین آلبانیایی چنین واکنش‌هایی داشته و نگران از حمله قریب الوقوع موشک‌های ایرانی بودند؟


بی شک علت اصلی این نگرانی و هراس، میزبانی این کشور از منافقین می‌باشد. مقامات آلبانی به خوبی می‌دانند که همکاری راهبردی و گسترده‌ای بین گروهک تروریستی منافقین و رژیم صهیونیستی برقرار است. همکاری یگان تروریسم مجازی و سایبری منافقین به عنوان بخشی از اکانت‌های فارسی زبان اسرائیل، نقش و همکاری منافقین در جاسوسی هسته‌ای، همکاری منافقین در ترور دانشمندان هسته‌ای، همکاری میدانی و اطلاعاتی منافقین با رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه و موضوعاتی مانند ترور شهید مصطفی بدرالدین، نقش منافقین در شهادت شهید فخری زاده و… تنها بخشی از همکاری مابین گروهک تروریستی منافقین و رژیم منحوس صهیونیستی است و مقامات آلبانی با اطلاع از این سابقه، نگران واکنش ایران می‌باشند.

کد خبر 6088715 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی