Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:15:29 GMT

وحدت رمز پیشرفت جوامع اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۷۱۰۷

وحدت رمز پیشرفت جوامع اسلامی است

به گزارش ایرنا، حجت السلام حامد احمدی روز پنجشنبه در همایش وحدت در شهرستان بانه با بیان اینکه پیامبر اسلام مایه وحدت و اتحاد است، اظهار داشت: وحدت در طول تاریخ برای جهان اسلام از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یکی از سلاح تاثیر گذار جوامع اسلامی برای مقابله با مستکبران است که همه باید به این مقوله مهم توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضرت محمد(ص) را منادی وحدت و مایه رحمت و روشنگری جامعه بشریت در برابر جاهلیت عنوان کرد و افزود: مسلمانان امروز بیش از هر زمانی دیگری به موضوع وحدت نیازمند هستند و امیداوریم با تلاش جمعی، همبستگی هرچه بیشتر امت اسلامی حفظ شود.

 مسوول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۲۲ سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام درصدد ایجاد فتنه و اختلاف بین مسلمانان هستند، هفته وحدت زمینه ای برای بازشناسی اصول مشترک است، لذا تسنن و تشیع باید وجوه اشتراکی را تقویت کنند.

وی ادامه داد: آیات متعددی از قرآن کریم به موضوع وحدت اشاره کرده و جزو دستورات دین به شمار می رود که باید مسلمانان براساس مشترکات دینی انسجام و وحدت داشته باشند.

فرامین رهبری عامل تحکیم وحدت ملی است

 فرمانده سپاه بانه نیز گفت: عمل به دور اندیشی و فرامین رهبر کبیر انقلاب بهترین عامل برای تحکیم و حفظ وحدت اسلامی است که باید از فرامین و رهنمودهای ایشان در همه امور درس بگیریم.

سرهنگ فرهاد امری افزود: رهبری در رهنمودهای خود بر بیداری مسلمانان و حفظ وحدت برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان تاکید دارند و از این روی عمل به این منویات از سوی مسلمانان تکلیف است.

وی اظهار داشت: نقش امامان انقلاب در ۴۳ سال گذشته بر کسی پوشیده نیست و با گذشت زمان اندیشه های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، جلوه‌گر می شود که باید به نقش علمای اسلام در راستای حفظ وحدت توجه شود.

سرهنگ امری بزرگترین فتنه های دشمنان را ایجاد شکاف بین امت اسلام دانست و ادامه داد: ایجاد شکاف بین قومیت ها و مذاهب به بهانه های مختلف بزرگترین فتنه دشمنان است که با نگاه دور اندیش بینانگذار کبیر انقلاب، هفته وحدت برای خنثی سازی این فتنه ها شکل گرفت که هدیه ای بزرگی برای ملت ایران است.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها هفته وحدت بانه قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته وحدت بانه قاسم سلیمانی هفته وحدت بانه قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد