Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@19:26:10 GMT

امیرمحمد زند در سریال حرفه ای + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۷۲۲۱

امیرمحمد زند یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام امیرمحمد زند است. امیرمحمد زند هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از امیرمحمد زند را ملاحظه می‌کنید.

بیوگرافی امیر محمد زند

امیرمحمد زند متولد 1 مهر 1357 در تهران، بازیگر است.او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از دانشگاه لاسپیرز ایتالیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی امیرمحمد زند کوچیک بود + عکس ازدواج

امیرمحمد زند هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

امیرمحمد زند با لباس دامادی + عکس شروع بازیگری امیرمحمد زند

امیرمحمد زند  در سال 1376 به مدرسه آزاد بازیگری رفت و برای اولین بار به کارگردان ایرانی کیانوش عیاری معرفی شد و نقش کوتاهی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم را بازی کرد.در واقع این اولین تجربه حضور وی در تلویزیون بود.

امیرمحمد زند در مجموعه های هزاران چشم، ماه محبوب خدا، نسیم رؤیا، خانه مهر، عملیات 125، فیلم سرشاخ، قبل از غروب، ستایش و ترور خاموش… ایفای نقش نموده است .

ترور خاموش امیرمحمد زند+عکس

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: امیرمحمد زند امیرمحمد زند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد

به گزارش ورزش سه، سعید دقیقی یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل گل‌‌گهر سیرجان مشخص کرد و بدون تغییر چندانی نسبت به بازی قبل به میدان خواهد رفت.

در این مسابقه علیرضا جعفرپور گلر جوان شمس‌آذر درون دروازه قرار گرفت و خط دفاع این تیم را هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی و محسن طرحانی تشکیل خواهند داد.

در خط هافبک پوریا سرآبادانی کاپیتان موفق این تیم حضور دارد و در کنار او صادق آلبوصبیح و علی آزادامنش حضور خواهند داشت، در جناحین تیم شمس‌آذر محمد پاپی و امیرمحمد نسایی حضور خواهند داشت.

تک مهاجم این تیم که در بازی قبل مقابل پیکان هم نمایش خوبی داشت فرار امام‌علی است و در این مسابقه هم امید اول گلزنی این تیم خواهد بود.

ترکیب شمس‌آذر به شرح زیر خواهد بود:

علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی

دیگر خبرها

  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • (ویدئو) تصاویر زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری!
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور