Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، درباره اهم اقدامات انجام شده برای برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران، بیان کرد: نیروهای خدماتی در هفته جاری پاکسازی محوطه داخل دانشگاه تهران را انجام داده‌اند و همچنین عوامل خدماتی مسیرهایی که به دانشگاه تهران منتهی می‌شود را به صورت کامل پاکسازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: آذین بندی و نصب پرچم‌های مرتبط با ماه مبارک ربیع در داخل دانشگاه تهران از درب ورودی تا مقابل گیت‌ها انجام شده است.

به گفته عطایی، طبق درخواست محلات اطراف دانشگاه تهران، بنر و پرچم‌هایی با موضوع برگزاری نماز جمعه نصب شده است.

وی با اشاره به خدمت رسانی مستمر نیروهای خدماتی در طول سال درخصوص برگزاری نماز جمعه، اضافه کرد: باتوجه به اینکه قرار است نماز جمعه پس از مدتها دوباره برگزار شود، فردا اهمیت ویژه‌تری خواهد داشت.  

وی افزود: نیروهای خدماتی مستقر در شهرداری منطقه و نواحی پس از پایان نماز جمعه خدمت رسانی لازم (پاکسازی) را انجام خواهند داد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران تأکید کرد: همه اقدامات نظافتی و پاکسازی در داخل دانشگاه تهران و محوطه بیرونی انجام شده است و هیچ مشکلی این بابت وجود ندارد.

استقرار ۶ دستگاه خودرو آتش نشانی در ۶ نقطه مختلف

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران نیز درباره اقدامات لازم برای برگزاری نماز جمعه پس از گذشت ۲۰ ماه، بیان کرد: فردا ۳۰ مهر، عوامل آتش نشانی در ۶ نقطه از معابر اطراف و بخش‌های داخلی دانشگاه حضور خواهند داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به استقرار ۶ دستگاه خودرو در این ۶ نقطه مختلف، عنوان کرد: ۱۴ آتش نشان از ساعاتی قبل از برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران و محوطه اطراف مستقر خواهند شد.

ملکی گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی تا پایان اقامه نماز جمعه، تخلیه دانشگاه تهران و عادی شدن تردد در معابر در محل حضور خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چندی پیش اعلام کرد که با استعلام وضعیت شیوع کرونا از ستاد ملی مقابله با کرونا، پس از بیست ماه این هفته در تهران نماز جمعه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها شهر تهران شهرداری تهران ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری تهران ستاد اقامه نماز کشور شهر تهران شهرداری تهران ستاد اقامه نماز کشور برگزاری نماز جمعه دانشگاه تهران شهرداری تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته