Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:13:10 GMT

شهرک سیلیکون متال ظرفیت شاخصی در کشور است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۷۳۰۹

شهرک سیلیکون متال ظرفیت شاخصی در کشور است

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک سیلیکون متال ظرفیت شاخصی در کشور است.

عباس گودرزی در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور از شهر ک سیلیکون متال و چند واحد صنعتی بروجرد که امروز ۲۹ مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: مجموعه سیلیکون متال یکی از ظرفیت‌های شاخص استان و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط برای راه‌اندازی فاز اول مهیا است در صورت تخصیص تسهیلات در کنار سرمایه‌گذار که اینجا سرمایه‌گذاری کرده است در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی فاز اول خواهیم بود.

 نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: قطعاً این پروژه که در چند فاز اجرا خواهد شد می‌تواند به افزایش ارزش‌افزوده در کشور و تولید ثروت کمک بسزایی داشته باشد.

گودرزی اضافه کر د: همچنین امروز از بعضی از واحدهای تولیدی بازدید شد که هدف از این سفر این است که از نزدیک با ظرفیت‌های بروجرد آشنا شوند و آن‌چنان‌که شایسته است در راستای رفع موانع صنعتگران تلاش کنیم که منجر به رونق تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بروجرد مجلس شورای اسلامی عباس گودرزی سیلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بروجرد بازدید کرد.

استاندار لرستان در سفر یک‌روزه به بروجرد، ضمن حضور در مصلای بروجرد و گفتگو با نمازگزاران و اقشار مختلف مردم، بازدید از وضعیت پروژه مسکن ملی را در دستور کار خود قرارداد.

وی همراه با معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد با حضور در سایت مسکن ملی بروجرد، ضمن گفتگو با پیمانکاران و دست‌اندرکاران مجری طرح، از نزدیک وضعیت عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه را مورد بررسی قرار داده و در جریان موضوعات و مسائل مربوط به این طرح قرار گرفتند.

کد خبر 6095907

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • جلوگیری از هدررفت آب در بوستان‌ها