Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز بر اثر بارش شدید باران و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در شهرستان صومعه سرا و ماسال دو نفر به دلیل سقوط به رودخانه جان باختند.

رئیس جمعیت هلال احمر ماسال با اشاره به سقوط یک زن ۶۷ ساله هنگام عبور از رودخانه در روستای گیله سرای این شهرستان، گفت: متأسفانه بر اثر این حادثه این زن جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی موسوی با بیان اینکه به محض اطلاع از این حادثه یک تیم دو نفره به محل اعزام شد، افزود: جسد این زن با کمک اورژانس و آتش آنشانی و همراهی اهالی منطقه از آب بیرون آورده شد.

همچنین رئیس جمعیت هلال‌احمر صومعه سرا نیز با اشاره به اینکه صبح امروز یکی از اهالی منطقه سه سار که قصد عبور از پل این منطقه به داخل رودخانه سقوط کرد، اضافه کرد: متأسفانه بر اثر این حادثه این فرد جان خود را از دست داد.

علیرضا قلی زاده به اعزام ۳ اکیپ پنج نفر به منطقه برای خروج جسد از آب اشاره کرد و گفت: این اکیپ‌ها در تلاش هستند تا با فروکش کردن آب جسد را از رودخانه خارج کنند.

کد خبر 5333257

منبع: مهر

کلیدواژه: سقوط از بلندی طغیان رودخانه صومعه سرا ماسال ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه عکس استانها ایلام واکسیناسیون کرونا همدان وحدت اسلامی مسکن بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در رودخانه با ۴ مصدم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: با اطلاع به مرکز مبنی بر سقوط خودرو تویوتا در رودخانه گردبیشه، تیم عملیاتی پایگاه گدارکبک به محل حادثه اعزام و پس ارزیابی و انجام اقدامات حمایتی ۴ نفر مصدوم این حادثه برای اعزام تحویل عوامل اورژانس شدند.
ایرج کیانی افزود: در این عملیات ۱ دستگاه آمبولانس، به همراه ۱ نفر نجاتگر کادر و ۲ نفر نیروی داوطلب بکارگیری شد.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • واژگونی خودرو در رودخانه با ۴ مصدم
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند