Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جعفر پورکبگانی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: انتظار است دستگاه‎های نظارتی برای رسیدگی به وضعیت بیمارستان شهدای خلیج فارس زمان را از دست ندهند چون تاکنون موارد متعددی پیرامون سردخانه این بیمارستان گزارش شده است.

وی بیان کرد: باید نسبت به اموات مردم احترام گذاشت و هرگونه  بی حرمتی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورکبگانی اظهار کرد: از نماینده عالی دولت در استان بوشهر نیز انتظار می‏‎رود اگر مسئولان دستگاه اجرایی در بخش‌‏هایی قادر به کار کردن نیستند و کشش کار با این دولت را ندارند از کار کنار گذاشته وتا زمان انتخاب مدیر برای آن دستگاه سرپرست تعیین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: با توجه به درپیش بودن فصل زمستان انتظار است از هم کنون تمهیدات لازم برای تامین نیاز شهروندان در خصوص تامین گاز ال.پی.جی و نفت اندیشیده شود.

پورکبگانی ادامه داد: هر مسئولی که قصد کمک به مردم داشته باشد از سوی شورای شهر بوشهر مورد حمایت، تشویق و ترغیب قرار می‌‏گیرد.

وی اظهار کرد: در ارتباط با حفاری‏‌های صورت گرفته در سطح شهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز به ضعف پیمانکار اذعان دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در خصوص مشکل کمبود آب گفت: انتظار می‌رود مردم با سعه صدر مشکل کمبود آب را تحمل کنند تا موضوع ساماندهی شود.

پورکبگانی افزود: با احداث ۲ دستگاه آب شیرین‎کن مساله نوبت بندی آب در شهر بوشهر برداشته می‏‌شود و در همین راستا نیز مقرر شد شورای شهر پیرامون حق خود نسبت به حفاری‎ها همکاری‏‌های لازم را با شرکت آب و فاصلاب استان داشته باشد.

وی بیان کرد: 80 هزار مترمکعب آب آشامیدنی مورد نیاز شهر بوشهر است که در زمان حاضر این شهر ۱۰ تا ۱۲ هزار مترمکعب با کمبود آب مواجه است که انتظار می‌رود با احداث آب‏ شیرین‎کن‎ها نوبت بندی آب در بوشهر حذف ‎شود.

پورکبگانی در ارتباط با برگشت ۲ عضو سابق شورا به ترکیب شورای شهر بوشهر اظهار کرد: حکمی موقتی مبنی بر بازگشت ۲ عضو سابق شورا صادر شده افزون براین با فرمانداری نیز مکاتبات لازم انجام تا چنانچه در هفته آینده این افراد به جای اعضای علی البدل به شورا بازگشتند ترکیب شورا دوباره دچار تغییر و تحول نشود.

برچسب‌ها بوشهر شورای شهر شورای اسلامی شهر بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر شورای اسلامی شهر بوشهر بوشهر شورای شهر شورای اسلامی شهر بوشهر شهر بوشهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم

بر اساس برنامه هفتم توسعه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه بایستی اجرایی شود. اما هنوز قانون برنامه هفتم به دولت ابلاغ نشده و بعد از تصویب شورای نگهبان احکام جدید حقوق بازنشستگان صادر خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حاجی بابایی با اشاره به اینکه، متناسب سازی حقوق  بازنشستگان از اول فروردین ماه امسال باید اجرا بشود، گفت:  بودجه آن هم پیش بینی شده، اما اینکه چرا از اول فروردین ماه اضافه پرداختی ها صورت نگرفته بدلیل برخی موضوعات قانونی است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع 90 درصد  متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه، مصوب مجلس، یکبار  از شورای نگهبان اعاده شده، بر این اساس به تازگی  برخی مواد را مصوب کردیم  و برنامه هفتم مصوب باردیگر به  شورای نگهبان خواهد رفت تا دیگر ایرادی نداشته باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان  را نیز صادر کند.

حاجی بابایی گفت: هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان
  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان