Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:04:20 GMT

‏128 سری جهیزیه بین نوعروسان شیعه و سنی توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۷۵۴۷

‏128 سری جهیزیه بین نوعروسان شیعه و سنی توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، قاسم حسن زاده، اظهار کرد: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت‌زدایی از افتخارات بسیج است و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس از عوامل اصلی نجات کشور بود.

مدیر روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افزود: به مناسبت ایام ولادت با سعادت پیامبر (ص) و تقارن آن با هفته وحدت ۱۲۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان را ترویج ازدواج آسان، کمک به ارتقایی فرهنگ خانواده و حمایت از کالای داخلی عنوان کرد و گفت: تمام کالا‌های تهیه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر ملزومات خانگی کالای ایرانی بوده و تولید داخل است.

مدیر روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جمع کل خدمات ارائه شده را یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل هفت قلم کالا و به ارزش  ۱۵ میلیون تومان هزینه در برداشت.

حسن زاده در ادامه با افتتاح یک باب مسجد فاطمه الزهرا(س) به متراژ ۹۵۰ متر مربع و تجهیز کامل مسجد به ارزش ریالی یک میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: جمع کل خدمات ارائه شده قریب به سه میلیارد تومان است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب شیعه مقام معظم رهبری وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

ایسنا/سیستان و بلوچستان قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم