Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شورای شهر بوشهر نیاز آب آشامیدنی شهر بوشهر در شبانه‌روز را ۸۰ هزار مترمکعب دانست و گفت: اکنون شهر بوشهر با کمبود آب آشامیدنی مواجه است که با تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن نوبت‌بندی آب برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، جعفر پورکبگانی شامگاه پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام، اتحاد و همدلی مسئولان سبب رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان دانست و اظهار داشت: برخی از مشکلات در شهر بوشهر با تلاش جهادی و روحیه انقلابی برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از معیوب بودن سردخانه بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر خبر داد و بیان کرد: سردخانه این مرکز درمانی با نقص فنی مشکلاتی ایجاد کرده است.

رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه در شرایط کرونایی شورای شهر بوشهر خدمات لازم به حوزه سلامت ارائه کرده است گفت: برای چندمین بار سردخانه بیمارستان شهدای خلیج‌فارس دچار مشکل می‌شود که نیاز به توجه ویژه دارد.

پورکبگانی تکریم اموات را از تأکیدات دین مبین اسلام دانست و افزود: در شرایط کرونایی و وضعیت آب و هوایی بوشهر خاموش شدن سردخانه مرکز درمانی سبب آسیب و به نوعی بی حرمتی به اموات است که قابل پذیرش نیست.

وی باتأکید بر توجه دستگاه نظارتی و دادستان بوشهر به این مشکل در شهر بوشهر گفت: اگر مسئولان توانایی فعالیت در حوزه خدمتی خود ندارند مسئولیت را به شخص لایق و کاردان دیگری بسپارند.

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه اکنون در آستانه فصل سرما قرار داریم تأکید کرد: باید از هم اکنون برای تأمین سوخت شهروندان بوشهری مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تدابیر لازم اتخاذ کنند تا در اوج سرما با کمبود ال.پی.جی و  دیگر مواد نفتی مواجه نشویم.

پورکبگانی با بیان اینکه شورای شهر بوشهر آماده هر نوع همکاری با مسئولان برای حل مشکلات مردم است افزود: شورای شهر بوشهر در خدمات‌رسانی به مردم و کمک به دستگاه‌های اجرایی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

وی به وضعیت آبرسانی در شهر بوشهر پرداخت و بیان کرد: اکنون 2 پروژه آب‌شیرین‌کن در شهر بوشهر در حال اجرا است که با تکمیل این پروژه‌ها تحول قابل توجهی در آبرسانی در شهر بوشهر ایجاد می‌شود.

نوبت‌بندی آب در شهر بوشهر تا مهرماه سال آینده برداشته می‌شودرئیس شورای شهر بوشهر: عوارض ساختمانی در این شهر کاهش می‌‌یابداعضای شورای شهر بوشهر در کارهای فرهنگی حضور موثر داشته باشند

رئیس شورای شهر بوشهر میزان نیاز آب آشامیدنی شهر بوشهر در شبانه‌روز را 80 هزار مترمکعب دانست و تصریح کرد: اکنون محلات شمالی و جنوبی شهر بوشهر با کمبود آب مواجه هستند که با افتتاح پروژه‌های آب‌شیرین‌کن مشکلات نوبت‌بندی آب آشامیدنی شهر بوشهر برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 2 عضو رد صلاحیت شده شورای شهر بوشهر اکنون حکم موقت دیوان عدالت اداری برای آنان صادر شده خاطر نشان کرد: برای این 2 نفر باید حکم قطعی از سوی دیوان عدالت اداری صادر شود تا جز ترکیب شورای شهر بوشهر قرار بگیرند.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر بوشهر شهر بوشهر شهر بوشهر شهر بوشهر آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: توجه به ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی می‌تواند گامی بلند در تحقق شعار سال باشد.

محمد شعاعی امروز (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامیداشت روز شوراها که در دانشگاه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: رسیدن به توسعه بدون حضور مردم امکان‌پذیر نیست و باید توجه کرد که با توان مردمی‌ می‌توان به اهداف والا در کشور رسید.

وی شوراهای شهری و روستایی را ظرفیت بی‌بدیل برای کشور دانست و افزود: برای توسعه عدالت اجتماعی نیاز به سرمایه‌گذاری وجود دارد و این نکته را نباید از نظر دور داشت و در این راستا از ظرفیت روستاها و شوراها باید بهره برد.

او ادامه داد: عزم جدی بر این است که در جهت توسعه آبادانی و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم. همه ساله نیز اقدامات و شرایط، اقتضائات خود را داشته است و تلاش بر تسریع قعالیت‌ها بوده است.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه در توسعه اقتصادی می‌توان اعداد و ارقام اعلام کرد، افزود: نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت چرا که اصلی‌ترین شاخص و توانمندی، دارایی نظام‌ مردم هستند.

در ادامه رئیس شورای استان زنجان گفت: شوراهای شهر و روستایی ار ارکان تصمیم‌گیری است که قانون‌گذار به آن توجه داشته است. قانون‌گذار نظارت را بر عهده شورا قرار داده است که باعث می‌شود مردم در تعیین سرنوشت خود حضور دارد.

حسین بابامرادی افزود: ۲۳۰۰ در استان زنجان در شوراهای شهر و روستا فعال هستند و ۲.۲ درصد را تشکیل می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه، دوری از سیاست‌زدگی در شوراها را مهم دانست و گفت: اعضای شورا باید به این نکته توجه داشته باشند که شوراها مشاور امین بوده و باید از همکاری مردم بهره بگیرند.

مجید ناصحی‌مقدم تصریح کرد: برای کاستن تنش در شوراها و کاربردی بودن عملکرد این نهاد مردمی باید نظر همه اعضا در تصمیم‌گیری‌ها مورد توجه قرار گیرد، چون در راستای حل مشکلات محلی گام برداشته می‌شود.

وی ادامه داد: شوراهایی می‌توانند موفق باشند که از چند قطبی شدن بپرهیزند. این نکته دور از ذهن اعضا نباشد چون این آفت بزرگی است. شوراها باید بیشتر به سمت هم‌فکری بروند.

این عضو شورای شهر زنجان در یخش دیگری با اشاره به اینکه برای ایجاد زیرساخت در شهرها و روستاها نیاز به اعتبار و پول است، گفت: شهرهای زنجان زیرساخت اولیه توسعه را ندارند و لازم است نگاه ویژه‌ای به آن شود و بدون توجه به آن نمی‌توانیم فاصله نجومی خودمان با سایر شهرها را جبران کنیم.

ناصحی‌مقدم افزود: به موضوع مدیریت یکپارچه شهری نیز باید توجه شود و نیاز است این تفکر ایجاد شده و به‌صورت مستمر هماهنگی بین‌بخشی اعمال شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • موضوع اصلی شورای سلامت استان بوشهر در سال جاری پسماند است
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد