Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی عصر امروز پنجشنبه در نشست پیش از بازی با تیمش در هفته نخست لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه فریب شرایط روحی و روانی بد پرسپولیس تهران به علت حذف از لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌خوریم، گفت: پرسپولیس یک تیم حرفه‌ای است و شکست در روند حرکتی این تیم تأثیر زیادی نمی‌گذارد.

وی افزود: پرسپولیس با توجه به اینکه در مسابقات آسیایی حضور داشته از سایر تیم‌ها آماده‌تر است و ما این مسئله را به وضوح می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: امیدواریم با یک تیم بسیار خوب از شرایط میزبانی در برابر پرسپولیس بازی و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی با اشاره به باز شدن پنجره نقل و انتقالات و جذب بازیکن افزود: ما فقط می‌توانیم یک بازیکن خارجی آسیایی را جذب کنیم و به دنبال آن هستیم تا یکی از بازیکنان گلزن قهار غرب آسیا را جذب کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان خطاب به هواداران فولاد گفت: ما همه وجود خود را خواهیم گذاشت تا هواداران را خوشحال کنیم و امیدوارم این اتفاق بیافتد چون ما وظیفه داریم تا مردم خوزستان را در هر جای دنیا با تیم فولاد خوشحال کنیم.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به علت تغییر زمان پرواز این تیم به اهواز نتوانست در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کند.

بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ عصر جمعه با قضاوت محمدحسین ترابیان در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5333271

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران عبدالله ویسی ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها ایلام واکسیناسیون کرونا همدان وحدت اسلامی مسکن فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند

آفتاب‌‌نیوز :

استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، آغاز دوران جدید این باشگاه بود. زمانی که تصور می‌شد با پایان جام ملتها، تفویض قدرت از یحیی به برانکو بدون چالش انجام خواهد شد، اما ناگهان ایوانکوویچ اعلام کرد که قصد حضور در پرسپولیس را ندارد و قرمز‌ها با اعتماد رضا درویش به اوسمار، یک سرمربی تازه را روی نیمکت دیدند.

در زمانی که بازیکنان و مدیریت پرسپولیس تمام قد پشت اوسمار بود، هواداران اعتراض و انتقاد شدیدی علیه سرمربی جدید و حامیان او داشتند، اما رفته رفته نتایج خوب از راه رسید و اوسمار موفق شد مقبولیت قابل توجهی را نزد هواداران این تیم کسب کند.

سرمربی برزیلی این دوران را اینطور شرح می‌دهد: خیلی دوران سختی برای همه بود؛ برای من، باشگاه، هیئت مدیره و بازیکنان که تغییراتی در کادرفنی‌شان داشتند. من تیم‌مان را خوب می‌شناختم و می‌دانستم تیم‌مان چقدر کیفیت دارد و می‌تواند کار‌های بزرگی انجام بدهد. ما پارسال دو قهرمانی به دست آوردیم و من به تیم‌مان اعتماد داشتم و می‌توانستم چنین مسئولیتی را قبول کنم، اما نگرانی هواداران را درک می‌کردم.

او در صحبت‌های متواضعانه ادامه داد: وقتی شخص بزرگی مثل آقا یحیی که یک مربی خوب و انسان خوب بودند در تیم حضور داشتند و بعد از ایشان هم دنبال مربی بزرگی مثل آقای برانکو بودند، قطعا هواداران مقایسه می‌کردند و اگر کسی را در حد آن‌ها نمی‌آوردند، باعث نگرانی آن‌ها بود. درست است که یک سری پیام‌های ناراحت‌کننده و شاید بی ادبانه نه فقط برای من، بلکه برای خانواده‌ام آمد، اما می‌فهمم؛ فوتبال همراه با احساسات و عشق است و من می‌دانستم با گذشت زمان و نتایج خوب می‌توانیم نگاه تماشاگران را عوض کنیم.

اوسمار ادامه داد: وقتی برای خرید و پیاده‌روی می‌روم و لطف و مهربانی هواداران و حتی عذرخواهی آن‌ها را می‌بینم، باعث می‌شود کارم را بهتر انجام بدهم.

او خاطره جالبی هم از یک موقعیت مشترک داشت: من تقریبا موقعیت مشابهی در تیم کورینتیانس داشتم که طرفداران زیادی دارد. من دستیار سرمربی بودم که ایشان داشتند به کشور عربستان می‌رفتند و من به عنوان سرمربی انتخاب شدم؛ جایی که تیم در فصل قبل موفقیت خوبی داشت و در آن فصل بازیکنان زیادی فروخته بود و تقریبا شرایطی مشابه پرسپولیس داشت.

سرمربی پرسپولیس در پایان این بحث گفت: ما فقط آقا یحیی را از دست ندادیم، بلکه ننکا و آقای عسگری هم رفتند. بازیکنان همان‌ها بودند و بازیکنان جدید آمدند. فرق پرسپولیس با کورینتیانس این بود که در پرسپولیس بازیکنان بودند و عوض نشدند. من با شناختی که از بازیکنان و کادر داشتم، از نتایج خوبی که قرار است بگیریم، مطمئن بودم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!