Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و‌ بلوچستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش برنا؛  آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیداری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان به گفتگو پرداختند.

محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در بدو ورود به زاهدان با حضور در گلزار شهدا و نثار گل و ذکر فاتحه یاد و خاطره شهدای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد را همراهی می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه و شماری از مسوولان استان قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و شرکت در همایش منادیان وحدت از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد نماینده ولی فقیه شیعه و سنی فرهنگی هنری وزیر فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی فرودگاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد وزارتخانه ولی فقیه سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی هنری مساجد نماینده ولی فقیه وزارتخانه نماینده ولی فقیه در سیستان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است