Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می روند. اطلاعات بازی بازی: فولاد خوزستان – پرسپولیس تهران تورنمنت: هفته نخست لیگ برتر ایران تاریخ: جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ زمان: ساعت ۱۸ مکان: اهواز – ورزشگاه شهدای فولاد داوران: محمد حسین ترابیان – فرهاد فرهاد پور – علیرضا مرادی – یاسر همرنگ

پیش بازی

پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ ها که در ۵ فصل گذشته لیگ برتر، قهرمان فوتبال ایران بوده اند، در رویای این هستند که با قهرمانی ششم به تاریخ سازی خود ادامه بدهند.

سرخ ها هفته گذشته، روزهای تلخی را سپری کردند. آن ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به الهلال عربستان باختند و حذف شدند و حالا می خواهند با شروع خوب در لیگ برتر، ناکامی در لیگ قهرمانان را فراموش کنند.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، سه بازیکن کلیدی خود را از دست داد. محمدحسین کنعانی زادگان به الاهلی قطر رفت، احمد نوراللهی به شباب الاهلی امارات رفت و شهریار مغانلو نیز راهی سپاهان شد. اما سرخ ها ۵ خرید نیز داشتند، علی نعمتی، حامد پاکدل، رضا دهقانی، علیرضا ابراهیمی و رضا اسدی بازیکنانی بودند که جذب پرسپولیس شدند.

در آن سوی میدان، فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته جام حذفی است. فولادی ها فصل گذشته در جایگاه ششم لیگ برتر قرار گرفتند اما در جام حذفی سپاهان را در نیمه نهایی و استقلال را در فینال شکست دادند و جام را بالای سر بردند.

فولاد اما در فصل نقل و انتقالات، روزهای سختی را پشت سر گذاشت. خروج برخی از بازیکنان مهم همچون فرشاد احمدزاده، عارف آغاسی، محسن فروزان و زبیر نیکنفس کار را برای این تیم سخت کرد. بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نیز باعث شد که آن ها نتوانند عملکرد خوبی در این پنجره داشته باشند اما به هر حال امیدوار هستند که با سرمربی جدید خود یعنی عبدالله ویسی، بتوانند عملکرد خوبی در فصل جدید داشته باشند.

بازی های رو در روی دو تیم

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکاظم طالقانی شامگاه شنبه در نشست خبری در خصوص بازی‌های تیم ملاثانی و نداشتن زمین اظهار کرد: سال قبل اکثر بازی‌های این تیم را در ورزشگاه تختی برگزار کردیم اما به دلیل شرایط گرما، بازی‌ها باید زیر نور برگزار شود که دکل‌های نور این ورزشگاه مشکل داشت. قصد داشتیم بازی‌های این تیم را با رضایت برخی باشگاه‌ها در زمین‌های آنها برگزار کنیم که فدراسیون با این درخواست موافقت نکرد.

طالقانی در پاسخ به این سوال که دلیل برگزار نشدن بازی استقلال ملاثانی و فجر در ورزشگاه غدیر چه بود، عنوان کرد: استقلال خوزستان مستأجر ورزشگاه غدیر است و باید رضایت آنها جلب می‌شد، در ادامه بازی فجر و استقلل ملاثانی برگزار نشد اگرچه حرف استقلال خوزستان حق بود اما در برخی موارد که منفعت استان در میان است باید کوتاه آمد اما در کل متاسفیم که این مسئله پیش امد.

وی ادامه داد: این مسئله در جامعه به گونه دیگری توصیف شد. هر باشگاهی باید مسولیت‌های خود را به عهده بگیرد و این‌گونه نیست که اداره کل زمین برای باشگاه تأمین کند.

رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان بیان کرد: با ورود استاندار و معاون سیاسی استاندار خوزستان، جلسه‌ای برگزار شد و قرار بر این شد که بازی‌های ملاثانی در زمین دیگر باشگاه‌ها تقسیم شود، که اولین بازی آنها در ورزشگاه شهدای فولاد بود.

طالقانی همچنین گفت: ما باید هواداران و گروه‌های اجتماعی را متحد کنیم و به دنبال نتیجه‌گیری‌های تیم‌های استان باشیم و نباید بعد از هر باختی از این تیم‌ها انتقاد کنیم. افرادی که به دنبال تضعیف فوتبال استان هستند باید در گروه‌ها و فضای مجازی مقابل آنها ایستادگی کرد و مانع از اهداف برخی‌ها شد.

وی تصریح کرد: چند روز آینده آموزش مربی گری را در استان داریم که برای استان ۲۴ سهمیه گرفتیم.

طالقانی با انتقاد از برخی تیم‌های فوتبال استان گفت: جلسات هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان امیدواریم در استان خوزستان تشکیل شود و این حق اجتماعی استان است، متاسفاته در برخی باشگاه‌ها همچون فولاد و نفت آبادان تعدادی از هیأت مدیره آنها در تهران هستند و جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها باید در همان شهر برگزار شود.

کد خبر 6090522

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است