Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس پیگیری ها  حاکی از آن است که فقط درب پارکینگ ساختمان جدید بورس تهران در سعادت‌آباد پلمب شده است. 

یک مقام مسئول به فارس گفت: فقط درب ورود و خروج پارکینگ ساختمان بورس تهران در خیابان ۱۳ غربی توسط شهرداری پلمب شده است و درب اصلی ساختمان در بلوار قیصر امین‌پور باز است و رفت و آمد کارکنان و ارباب رجوع به روال عادی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: طبق آنچه در فضای مجازی اعلام شده است، این پلمب به علت اختلاف در موضوع ماده ۱۰۰ و بدهی شرکت بورس اوراق بهادار تهران به شهرداری بابت ماده ۱۰۰ بوده است. 

این منبع آگاه افزود: شب گذشته حدود ساعت ۳۰ دقیقه بامداد درب پارکینگ ساختمان اصلی بورس تهران به وسیله بلوک‌های بتنی مسدود شد اما در حال مذاکره برای قسط‌بندی بدهی هستیم و قطعا این مشکل رفع می‌شود. 

وی تأکید کرد: بسته شدن درب پارکینگ بورس تهران هیچ تأثیری بر فعالیت‌های بورس و معاملات ندارد. 

در این‌باره، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران ‌در توئیتی نوشت: ‌بورس تهران پلمب نشده است، ‏«درب پارکینگ مدیران» بورس به دلیل بدهی هزار میلیاردی به شهرداری تهران به صورت موقت پلمب شده است، درب ورودی تالار عمومی روی مردم باز است، این عوارض قانونی است و شهرداری درباره حق مردم و اموال بیت‌المال با کسی تعارف ندارد.

ساعتی پیش سرپرست شرکت بورس تهران گفت: با مذاکره‌ای که با شهرداری داشتیم درب پارکینگ بورس تهران فک پلمب شد.

محمود گودرزی به واحد مرکزی خبر گفت: امروز شهرداری منطقه ۲، درب پارکینگ ساختمان بورس تهران را پلمب کرد، اما این مشکل برطرف و فک پلمب انجام شد ضمن اینکه این موضوع به معاملات ربطی ندارد و خللی در آن ایجاد نمی‌کند و شنبه معاملات بورس و اوراق بهادار مانند گذشته انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساختمان بورس تهران در اوایل دهه ۹۰، ساخته شد افزود: در زمان ساخت ساختمان بورس تهران در سعادت آباد، قرار شد ۱۰ طبقه اداری و ۷ طبقه زیر زمین ساختمان ساخته شود.

سرپرست شرکت بورس و اوراق بهادار تهران ادامه داد: شهرداری منطقه ۲، شرکت بورس تهران را ملکی تجاری و دارای کسری پارکینگ قلمداد می‌کند 

وی گفت: در ابتدای سال ۹۹، رای کمیسیون ماده ۱۰۰ درباره مشاعات ساختمان بورس صادر شد و در دیوان عدالت اداری پیگیری‌ها صورت گرفت، اما رای به نفع بورس تهران صادر نشد.

گودرزی بیان کرد: بدهی شرکت بورس تهران ۴۸۶ میلیارد تومان بوده است که درحال مذاکره با شهرداری هستیم و تلاش می‌کنیم با مذاکره پایان کار ساختمان شرکت بورس را اخذ کنیم.

کد خبر 633420 برچسب‌ها بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران درب پارکینگ ساختمان ساختمان بورس تهران بورس تهران شرکت بورس پلمب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد

شهردار کرمانشاه گفت: زمین نخستین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ورود کامیون‌ها به شهر کرمانشاه ممنوع و مقرر شده بود تنها کامیون‌های حمل آرد و تانکرهای حمل سوخت اجازه تردد داشته باشند. یکی از مشکلات طرح تأمین پارکینگ بود که امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در سی و یکمین جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات شهرداری که به ریاست شهردار کرمانشاه و تمام اعضا برگزار شد، زمینی به مساحت ۹۵۴۰ مترمربع در جاده قدیم در راستای عملیات اجرایی در نظر گرفته شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از پارک ماشین‌های سنگین و تردد آن‌ها در معابر شهر، همچنین نبود پارکینگ مناسب برای ماشین‌های سنگین، اولین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ورود کامیون نیز در ساعاتی از روز به محدوده شهر کرمانشاه ممنوع شده است.

در این جلسه گزارشی از بازدید و بررسی میدانی طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار نیز مطرح و مقرر شد طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار در هفته آینده اجرا شود.

همچنین، در ادامه جلسه شورای ترافیک اصلاحات هندسی اتصال خیابان سراب به صادقیه نیز مطرح شد که با توجه به نظر کارشناسان معاونت ترافیک شهرداری این طرح به تصویب رسید.

کد خبر 747583

دیگر خبرها

  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد