Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:46:23 GMT

برگزاری همایش سراسری شعر وحدت در سنندج

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۰۸۳

برگزاری همایش سراسری شعر وحدت در سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  در همایش سراسری شعر وحدت شاعران مطرح کشوری از جمله سعید بیابانکی و میلاد عرفانپور به صورت مجازی حضور داشته و از طریق فضای اسکای روم به شعرخوانی با موضوع رسول مهربانی‌ها و هفته وحدت پرداختند.

محمد مخدومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار داشت: ماه مولود (ربیع الاول) یادآور میلاد آخرین فرستاده خدا، حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت که نماد صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین اسلام ناب محمدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه وحدت و برادری ارمغان پیامبر مهربانی‌ها برای جوامع بشری است، افزود: نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است، تجلی اتحاد و وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: همایش سراسری شعر وحدت به مناسبت میلاد حضرت رسول (ص) و از طریق فضای مجازی با حضور جمعی از شاعران برتر کشور برگزار شد.

مخدومی بیان کرد: در این آیین پس از شعرخوانی تعدادی از شاعران برتر استان و کشور از طریق اسکای روم از شاعر توانمند کردستانی، استاد علی احسان فریدونی به پاس سال‌ها تلاش صادقانه و خلق آثار ارزشمند ادبی تجلیل شد.

او گفت: همایش سراسری شعر وحدت از طریق فضای اسکای روم و آدرس Skyroom.online/ch/kordestanplib/shabesher در سراسر کشور قابل مشاهده بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همایش هفته وحدت هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود

شهردار سنندج از افتتاح چندین پارک طی سال جاری در این شهر خبر داد و گفت: امسال ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، شامگاه _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در نشست با استاندار کردستان، فرماندار و اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: شهرداری تولیدات عمرانی و فرهنگی را با حمایت مردم در سال جهش تولید در دستور کار دارد و از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی داخل استان نیز مصالح مورد نیاز خود را خریداری می‌کند.

وی افزود: شهرداری همچون سال‌های گذشته در بخش درون محله‌ای نسبت به احیای فضای سبز، نوسازی مبلمان شهری، آسفالت و لکه‌گیری اقدام کرده است و ۳۰۰ اقدام درون محله‌ای را در برنامه کاری خود دارد.

شهردار سنندج با اشاره به مناسب‌سازی معابر برای معلولان و افزایش سرانه فضای سبز در این شهر، خاطرنشان کرد: سال گذشته یک میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج انجام شده است و امسال دو میلیون مترمربع آسفالت را در برنامه داریم.

رشیدی از افتتاح فاز نخست پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار، پارک ۲۰ هکتاری نیشتمان، سه هکتاری نایسر و چهار هکتاری معلم نیز در سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود.

وی افزود: ساماندهی وانت‌های میوه‌فروشی که از جمله مطالبات مردم شهر سنندج بوده است از پانزدهم اردیبهشت آغاز خواهد شد و این وانت‌ها در ۱۰ نقطه ساماندهی می‌شوند.

شهردار سنندج تاکید کرد: در سال جاری بیش از پیش در خدمت مردم خواهیم بود و از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 749913

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است