Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، افزایش ناگهانی میزان مبتلایان روزانه کرونا در استان، رعایت شیوه نامه‌ها به کمترین میزان رسیده است.

فرماندار چابهار گفته: از شنبه سوخت گیری در جایگاه‌های بنزین تنها برای کسانی خواهد بود که کارت واکسن داشته باشند؛ خدمات دهی به مردم هم در خیلی از مکان‌ها با ارائه کارت واکسن انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موج ششم کرونا در آبان قطعی است، این را وزیر بهداشت گفته و تاکید کرده، ما این نگرانی را داریم و می‌دانیم که قطعا موج ششم ایجاد خواهد شد؛ البته ما آمادگی کامل برای مبازره با بیماری کرونا در موج ششم را داریم، در همین راستا اکنون بیمارستان‌ها از نظر وضعیت دارویی، دستگاه‌های تنفسی در آماده باش هستند تا بتوانیم با این بیماری مبارزه کنیم.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت:در صورتیکه فردی از کارکنان دولتی، نهاد‌های مردمی و شرکت‌های خصوصی کارت واکسن نداشته باشد باید هر ۷۲ ساعت یک بار تست پی‌سی‌آر دهد.

البته سازمان استخدامی کشور در بخشنامه‌ای، ورود کارمندانی که واکسن کرونا را نزده اند، به اداره‌ها ممنوع اعلام کرده است

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا دلتا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان