Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان اصفهان ۲۲ مهر امسال با عنوان "جام مهر" در سه رشته گُلبال، دو و میدانی و شطرنج در شهر اصفهان آغاز شد و امروز پنجشنبه به کار خود پایان داد.

مسابقات دو و میدانی مردان روز ۲۸ مهر و بانوان ۲۹ مهر در پیست ورزشگاه انقلاب اصفهان برگزار شد.
در دو ٢٠٠ متر داوود نیک نام، ابوالفضل جعفری و ابوالفضل کشاورز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در دو ٤٠٠ متر حمیدرضا ملکی بر سکوی نخست ایستاد و شایان باقری و صادق اعرابی به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی الهی نیز در دو ۸۰۰ متر به عنوان نخست دست یافت و عرفان ایمانی و علیرضا رضایی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در پرتاب دیسک آرین لطفی، سید مهدی دادور و محمد کریمی حسین آبادی به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.
در بخش دو ومیدانی بانوان در دو ٢٠٠ متر حکیمه گودرزی، فاطمه حیدری و فاطمه کیانی به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.
در دو ٤٠٠ متر نیز حکیمه گودرزی موفق به کسب عنوان نخست شد و فاطمه حیدری و فاطمه کیانی دوم و سوم شدند.
فاطمه حیدری، نیلوفر میرزایی و زهرا میرزایی در دو ٨٠٠ متر به ترتیب اول تا سوم شدند.
در پرتاب دیسک فاطمه صفاری فرد، راضیه محمودی و سمیه عطایی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
همچنین ۲۵ نابینا و کم بینا از استان اصفهان در رشته شطرنج با یگدیگر به رقابت پرداختند که در گروه مردان امیر ربی، مهدی رومی‌فر و محمد رضایی موفق به کسب مقام اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.
در گروه شطرنج بانوان مهسا رادان عنوان نخست را از آن خود کرد و اعظم میرهاشمی و اکرم یزدانی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در ابتدای این مسابقات در رشته گلبال نیز تیم کاشان بر سکوی اول ایستاد و تیم‌های اصفهان (الف) و اصفهان (ب) به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در پایان این مسابقات با حضور مدیر کل بهزیستی استان و رییس هیات ورزش نابینایان و کم بینایان و معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایزی اهدا شد.
حدود ۴۰۰ ورزشکار زن و مرد  نابینا و کم بینا در رشته‌های گلبال، شطرنج، جودو، دوومیدانی، پاورلیفتینگ و شنا در استان اصفهان فعالیت دارند.

برچسب‌ها دوومیدانی اصفهان نابینایان شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دوومیدانی اصفهان نابینایان دوومیدانی اصفهان نابینایان شطرنج اول تا سوم دوم و سوم بر سکوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در بخش بانوان تیم ساره هژبر و فاطمه سرسنگی دو بر یک تیم نیکی ثابتی و نیکو شیرازی را شکست دادند و قهرمان شدند.

نیکی ثابتی و نیکو شیرازی نیز در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری و شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست و مارال چریکی مقام سوم مشترک راکسب کردند.

تیم تنیس ساحلی فرهان اهرزاد و امیر علی بنده نژاد با نتایج هفت بر پنج و شش بر دو سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را کسب کردند.

تیم ریاحی و ملک محمدی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و تیم‌های مهدی بازگیر و علی رییسی و شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی نیز سوم شدند.

اولین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان