Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@20:06:20 GMT

عاملان جنایت در بیروت را بدست عدالت بسپارید

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۲۵۸

فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله در پارلمان لبنان با انتشار بیانیه‌ای، خواهان تسریع در برخورد و محاکمه مسئولان و عاملان جنایت و حمله به تظاهرات مسالمت آمیز محله الطیونه - الشیاح بیروت شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از ایرنا، فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله در پارلمان لبنان روز پنجشنبه در پایان نشست دوره‌ای خود در بیروت با انتشار بیانیه‌ای فرا رسیدن میلاد حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت و با اشاره به هفته وحدت اسلامی افزود: هفته وحدت اسلامی که امام خمینی (ره) دعوت به احیای آن کردند، فرصتی سالیانه برای نشان دادن تعهد مومنان به اراده پایداری و مقابله در برابر دشمنان مستکبری است که همواره برای تضعیف جوامع ما و گسستن توانمندی‌های آن و ایجاد تفرقه برای تامین منافع خود به زیان امت و منافع ما نقشه می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: فراکسیون وفاداری حمله خیانت آمیز هفته گذشته حزب نیرو‌های لبنانی در محله الطیونه - الشیاح بیروت به تظاهرات کنندگان مسالمت جویِ معترض به سیاسی کاری و برخورد گزینشی قاضی طارق البیطار بازپرس دادگستری که باعث شهید و زخمی شدن شماری و آسیب رسیدن به خانه‌ها و ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی و تحریک کردن گرایش‌های طائفه‌ای شد، محکوم می‌کند.
فراکسیون وفاداری به مقاومت بعد از بررسی این امر و همچنین مسائل مربوط به دولت و سایر مسائل مورد اهمیت شهروندان در وهله اول به خانواده‌های شهدای مظلوم تسلیت گفته و ضمن محکوم کردن این کشتار علیه اهالی بی دفاع، تاکید می‌کند که اظهارات اخیر و اطلاعات و داده‌های ارایه شده از جانب سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله در بستری تاریخی، بیانگر پیشینه و انگیزه‌های حزب "نیرو‌های لبنانی" برای ارتکاب این حمله بود و این حزب لبنانی با پافشاری بر پروژه تجزیه طلبی تهدیدی دائمی برای کشور و صلح داخلی به شمار می‌آید ...

فراکسیون وفاداری به مقاومت در این بیانیه همچنین خواهان تسریع در پایان تحقیقات امنیتی و نظامی برای ارجاع مسئولان و عاملان این جنایت به دستگاه عدالت شد.

این فراکسیون در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است: مایه تاسف است که که مردم ما شاهد دخالت خارجی در امور داخلی کشور و مداخله برخی سفارتخانه‌ها بویژه آمریکا در امر قضا هستند که این خلاف عرف و مقررات بین المللی است و ما دولت و شخص نخست وزیر را مسئول اجرای قواعد بین المللی کنترل این سفارتخانه‌ها در کشور هستیم.

فراکسیون وفاداری به مقاومت در بخش دیگری از بیانیه خود ترور بزدلانه «مدحت الصالح» مبارز و فعال سیاسی و حقوق بشری و اسیر آزاده سوری از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که تروریسم صهیونیستی خللی در اراده ملت سوریهِ مخالفِ اشغالگری و تجاوزگری وارد نمی‌کند.

این بیانیه همچنین "حمله اخیر تروریستی علیه یک کاروان نظامی در دمشق را که به شهادت شماری از نظامیان سوری منجر شد، محکوم کرد" و افزود: "سوریه‌ای که پروژه تروریستی تکفیری را در هم شکست، قادر است که دست برهم زنندگان امنیت خود را قطع کند و به گام‌های خود در راستای تحقق پیروزی نهایی و کامل و فراگیر و تامین ثبات در سراسر سوریه ادامه دهد. برچسب ها: حزب الله ، فراکسیون وفاداری به مقاومت ، مقاومت ، بیروت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حزب الله فراکسیون وفاداری به مقاومت مقاومت بیروت فراکسیون وفاداری به مقاومت حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

طبق اعلام مقاومت اسلامی عراق، حیفا با یک فروند موشک پیشرفته «الأرقب» مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

این بیانیه آورده است: این عملیات در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم غزه و پاسخ به جنایاتی انجام شده که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود.

مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات خود برای درهم کوبیدن مواضع دشمنان تاکید کرده است.

کد خبر 6096732

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد