Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@15:24:45 GMT

برای حمایت از فیلمسازان جوان برنامه داریم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۳۲۷

برای حمایت از فیلمسازان جوان برنامه داریم

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در حاشیه از بازدید از سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درباره رویکردهای جدید خود در بنیاد سینمایی فارابی گفت: تمام عناصر سینما باید زنجیروار به یکدیگر متصل باشند و در بنیاد سینمایی فارابی برای حمایت از فیلمسازان جوان برنامه داریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سید مهدی جوادی که به‌تازگی به این سمت منصوب شده است، در اولین بازدید خود از پردیس سینمایی «ایران‌مال» محل برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این بازدید درباره تعامل فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران اظهار کرد: به نظرم تمام اجزا و بخش‌های سازمان سینمایی باید کنار یکدیگر قرار بگیرند و قصد داریم تا آموزش را مورد توجه قرار دهیم که زیرساخت خوبی برای بنیاد سینمایی فارابی خواهد بود.

وی گفت: سیاست جدید این است تمام اجزا به صورت زنجیره‌وار و به هم پیوسته عمل کنند. باید ظرفیت‌های بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران را رصد کنیم. قطعاً رویکرد ما مثبت خواهد بود. کادر سازی فیلمسازان جوان و حمایت از آن‌ها از اولویت‌های ما خواهد بود. جوانان در بنیاد سینمایی فارابی برای من اولویت دارند.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تأیید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

انتهای پیام

کد خبر 530473

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنياد سينمايي فارابي مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه تهران سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بنیاد سینمایی فارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پویانمایی «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از ۳۰ می‌تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد