Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:14:52 GMT

مسئله مالیات سمن‌ها را گرفتار کرده است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۵۶۶

مسئله مالیات سمن‌ها را گرفتار کرده است

ایسنا/مرکزی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مسئله مالیات سمن ها را گرفتار کرده است.

عابد حقدادی ۲۹ مهرماه در نشست وزیر ورزش و جوانان با سمن های جوانان، تشکل ها و فعالین اردوهای جهادی استان مرکزی، اظهار کرد: در حوزه جوانان استان مرکزی مطالبات بسیاری وجود دارد، اما مواردی را به عنوان مطالبات اصلی مطرح می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح سرباز مهارت در استان انجام شده است و بیش از ۸۰۰ سرباز در استان آموزش دیدند ولی نیاز به بازنگری به لحاظ محتوایی در این طرح وجود دارد.

حقدادی گفت: طرح کتاب سال جوانان در استان مرکزی اجرایی شده است و درخواست داریم این رویداد به عنوان رویداد همیشگی در استان مرکزی ثبت شود تا استان هر ساله میزبان نوقلمان باشد.

وی تصریح کرد: به دلیل وجود سمن های فرهنگی در استان مرکزی و سبقه استان در پرورش مشاهیر و مفاخر پیشنهاد می شود که این خطه تبدیل به مرکز شبکه سمن های فرهنگی کشور شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ارتقای کمی در حوزه سمن ها در استان مرکزی رقم خورده است، به طوری که امروز در حوزه ورزش و جوانان به ۹۵ سمن رسیده ایم که نیازمند کیفی سازی برای برداشتن باری از روی دوش دولت هستند.

وی بیان کرد: به لحاظ قانونی سازوکار مناسبی برای خانه جوان وجود ندارد، این خانه باید امکانات خاص، تفریحی و رفاهی داشته باشد که به پاتوقی برای جوانان شهرها تبدیل شود.

حقدادی با اشاره به اینکه شناسه ملی سمن ها در راستای شفافیت خوب است، اما در بحث مالیات سمن ها را گرفتار کرده است، اضافه کرد: در طرح منش ۱۳ ایده خام جوانان به بازار رسیده است. طرح کاملا عملیاتی است و می تواند ادامه یابد و امید است در دولت سیزدهم حتما سازمان ملی جوانان مجددا احیا شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ماليات سمن استان مرکزی ورزش و جوانان سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد