Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@21:51:40 GMT

تیم‌داری توسط شهرداری تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۶۱۷

تیم‌داری توسط شهرداری تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی اکبر کریمی امشب در نشست وزیر ورزش و جوانان با سمن‌های جوانان، تشکل‌ها و فعالین اردوهای جهادی استان مرکزی اظهار کرد: وضعیت نامشخص تیم‌داری توسط شهرداری اراک باید هرچه سریع‌تر مشخص شود.

وی تصریح کرد: آیین نامه اجاره اماکن ورزشی هیات های ورزشی را دچار چالش کرده که باید در این آیین‌نامه تجدیدنظر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: ادغام سازمان ملی جوانان در وزارت ورزش کم‌مهری‌هایی را در حق جوانان رقم زد که لازم است حوزه جوانان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کریمی بیان داشت: مجلس  با تفکیک حوزه جوانان از حوزه ورزش موافق است هرچند  تشکیل وزارتخانه جدید را قبول نمی‌کند، اما تشکیل سازمان ملی جوانان ذیل وزارت ورزش می‌تواند مثمر ثمر قرار گرفته و موجب تحول در حوزه جوانان شود که نمایندگان نیز این موضوع را قبول دارند.

وی با اشاره به خلا در قانون جامع برای اداره امور سمن‌ها و تشکیل و ساماندهی آنها و حمایت‌های دولت گفت: در این زمینه لایحه‌ای ارائه نشده، اما طرح قانون ساماندهی سمن ها در مجلس شورای اسلامی تهیه شده است.

 در حال به روز رسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری وزیر ورزش اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان