Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با محکوم کردن اقدامات تروریستی گفت: تلاش جبهه استکبار، ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان است که این توطئه باید با بصیرت افزایی و هوشیاری خنثی شود.

حجت الاسلام مهدی مختاری افزود: دشمنان بدانند اقدامات کور و مذبوحانه گروههای تروریستی خللی در اراده مسلمانان افغانستان برای حفظ وحدت ایجاد نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گروه تروریستی داعش، دشمن مسلمانان است و همانطور که جنایات فراوان در کشورهای عراق و سوریه مرتکب شده اند اکنون در کشور افغانستان دست به اقدامات تروریستی می زنند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: گروه طالبان که مدعی ایجاد امنیت در کشور افغانستان است نباید اجازه دهد مسلمانان و شیعیان از طریق حوادث تروریستی قربانی شوند.

شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اقدامات تروریستی علیه مسلمانان را محکوم کردند.

طی ۲ جمعه گذشته بر اثر حملات تروریستی به نماز جمعه های شیعیان در شهرهای قندوز و قندهار افغانستان دستکم ۲۵۰ نمازگزار شهید و صدها نفر نیز زخمی شدند.

از مجموع ۵۰۰ دانشجوی خارجی  که در دانشگاههای سبزوار مشغول تحصیل هستند بیش از ۳۰۰ نفر آنها دانشجوی افغانستانی هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها شهدای ترور افغانستان سبزوار انفجار تروریستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدای ترور افغانستان سبزوار شهدای ترور افغانستان سبزوار انفجار تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری

محمد حیدری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : رعایت نکردن مقررات عبور و مرور در داخل شهر‌ها از سوی عابران پیاده بیشترین عامل تصادفات و مرگ و میر افراد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست دادند عنوان کرد: سال گذشته حدود ۷۰ درصد متوفیان در معابر شهری عابران پیاده بودند.

حیدری گفت: سال گذشته در مجموع ۱۳۳ نفر در تصادفات ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد از متوفیان در معابر تندرو و بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند افزود: ۲۷ نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه وجود دارد که ۱۲ نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای انجام وظایف خود اقدامات کنترلی را انجام داده است عنوان کرد: در نقاط حادثه‌خیز تیم‌های گشتی مستقر هستند و در ساعات پیک ترافیک و تصادفات حضور دارند و نسبت به تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد.

حیدری گفت: شهرداری باید در زمینه اقدامات زیرساختی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی اقدامات موثرتری را انجام دهد.

وی افزود: بزرگراه حضرت امام (ره) و بزرگراه جانبازان دو نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه هستند و نیاز است شهرداری پل عابر پیاده نصب کند و علاوه بر این با نصب نرده یا سایر تجهیزات مانعی ایجاد کند که عابران ملزم شوند از پل استفاده کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم