Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم خانه بسکتبال خوزستان دیدارهای ابتدایی خود در هفته اول لیگ برتر را به دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا از دست داد.

خبرگزاری میزان - لیگ برتر بسکتبال در سال ۱۴۰۰ از روز شنبه ۲۴ مهر ماه آغاز شد تا باز هم شاهد شور و هیجان در بین اهالی این رشته محبوب باشیم، اما در همان هفته نخست بازی هم شاهد لغو دو دیدار بودیم که دلیلش ابتلای بازیکنان یکی از تیم‌ها به بیماری کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم خانه بسکتبال خوزستان که با هدایت حماد سامری و با ترکیبی از بازیکنان بومی و جوان در کنار دو بازیکن آمریکایی پا به این فصل گذاشته به دلیل ابتلای بیش از ۷ بازیکنش به کرونا و طبق قوانین مجوز بازی پیدا نکرد تا دو دیدار نخست این تیم در فصل جدید لغو شود.

پس از انتشار این این خبر حواشی زیادی در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه دلیل لغو بازی‌های خانه بسکتبال خوزستان به خاطر کرونا نبوده و احتمالا مشکل به دلیل مجوز‌های مربوط به حضور دو بازیکن آمریکایی این تیم است.

از همین رو فرهاد زحمتکش، سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در خصوص این موضوع اظهار داشت: من واقعا از اظهارات هیچ اطلاعی ندارم. طبق معمول تیم خانه بسکتبال خوزستان مبتلایان خود را به پزشک معمتمد فدراسیون معرفی کرده و دیدار‌های این تیم پس از تایید پزشک مورد اعتماد فدراسیون لغو شد. لغو این دیدار‌ها هیچ ارتباطی به بازیکنان آمریکایی این تیم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همین مشکلات مربوط به کرونا برای تیم تازه لیگ برتری شده نظم آوران سیرجان هم به وجود آمده و با توجه به ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا احتمال دارد دیدار آینده نظم آوان در روز سه‌شنبه مقابل کاله هم لغو شود.

لازم به ذکر است دو بازیکن آمریکایی با نام‌های آنتونی جنیوری با ۲۸ سال و ۲۰۵ سانتی متر قامت به همراه دارینگتون هابسون با ۳۴ سال و ۲۰۱ سانتی متر قامت که فصل پیش در تیم پنارول آرژانتین توپ می‌زد، برای خانه بسکتبال خورستان بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری انتخابات فدراسیون بسکتبال طبق اساسنامه جدید

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال خانه بسکتبال خوزستان فرهاد زحمتکش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال خانه بسکتبال خوزستان خانه بسکتبال خوزستان فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد