Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسینه شدن همه عوامل درون مدارس و دانشگاه است، البته واکسیناسیون دانش‌آموزان محلی از اعراب ندارد.

«احمد نادری»، نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون آموزش در مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در رابطه با «بازگشانی مدارس و دانشگاه‌ها از 15 آبان ماه» گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسینه شدن همه عوامل درون مدارس و دانشگاه است، البته واکسیناسیون دانش‌آموزان محلی از اعراب ندارد اما دانشجویان باید واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دریافت دو دز واکسن و در کنار رعایت پروتکل‌های اجتماعی مثل فاصله فیزیکی و امثالهم، موافق بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم. 

او در ادامه افزود: معتقدم نباید واکسیناسیون اجباری باشد، باید افراد را با یک نوع اغنای ذهنی، به سمت واکسیناسیون سوق دهیم. اگر کسانی نمی‌خواهند واکسن نزنند، اشکالی ندارد اما باید مراقبت جدی‌تر داشته باشند و با رعایت پروتکل‌ها دیگران را مبتلا نکنند.

نادری با اشاره به بازگشایی مدارس بیان کرد: در مجموع راهی جز بازگشایی مدارس نداریم، دنیا به سمت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پیش رفته است،  به جای آن‌که رویکرد سلبی را در نظر بگیریم باید با رویکرد ایجابی مثل واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها و سختگیری‌های بیشتر، دانشگاه‌ها و مدارس بازگشایی شوند. طی همین دو سال گذشته دانش‌آموزان، بی‌سواد بار آمدند و مدارس ابتدایی نتوانستند در آموزش مجازی موفق عمل کنند. متاسفانه سامانه شاد هزاران مشکل دارد و بارها در صحن فریاد زدیم منتهی گوش شنوایی وجود ندارد. با استفاده از سامانه شاد و دیگر سامانه‌ها و روش‌ها دانش‌آموزان بی‌سواد بار آمدند، در واقع یک املای عادی را دانش‌آموز ابتدایی نمی‌تواند بنویسد. اگر همین روند تا 5 سال دیگر ادامه پیدا کند به سمتی می‌رویم با که یک نسلی مواجه می‌شویم که سواد عمیق نخواهند داشت و خیلی سطحی خواهند بود و طبیعتا مضرات زیادی برای شخص و برای جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم مجلس خبرگزاری برنا واکسیناسیون دانش آموزان آموزش مجازی دانش آموز جامعه بازگشایی مدارس دانشگاه ها کرونا احمد نادری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل