Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@13:37:24 GMT

شنا مسافران اتوبوس در سیل خیابان + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۹۱۰۳

شنا مسافران اتوبوس در سیل خیابان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی روز‌های گذشته بارش باران شدید در ایالت کرالا هند، موجب آب گرفتگی بسیاری از مناطق شهری و همچنین به زیر آب رفتن جاده‌ها و خیابان‌ها شد. یکی از مناطقی که تحت تاثیر این بارش شدید باران قرار گرفت منطقه کوتایام بود. جاری شدن سیل در تاریخ ۱۶ اکتبر در این منطقه موجب گرفتار شدن مردم در خانه‌ها و خیابان‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است گرفتار شدن تعدادی از مسافران اتوبوس در خیابانی سیل زده را نشان می‌دهد. در این حادثه پس از آنکه اتوبوس در خیابان مملو از آب گرفتار شد راننده مجبور به پیاده کردن همه مسافران شد. در ویدئویی که توسط شاهدان عینی تهیه شده نشان می‌دهد که در حالی که آب به پنجره اتوبوس رسیده مسافران سراسیمه آن را ترک می‌کنند. در این حادثه همه مسافران بدون آسیب از اتوبوس خارج شدند.

بیشتر بخوانید

مسافرانی که با تراکتور به فرودگاه رفتند + فیلم

در ادامه این اتوبوس با کمک افراد محلی از آب بیرون کشیده شد. وقوع این حادثه در این منطقه از هند در حالی خبرساز می‌شود که چند روز قبل نیز استفاده تعدادی از شهروندان هندوستانی در یک منطقه سیل زده از تراکتور برای رفتن به فرودگاه خبرساز شده بود. مسافران برای رسیدن به پرواز خود مجبور شدند از این تراکتور برای عبور از خیابان‌هایی که به زیر آب رفته بودند، استفاده کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل شدید صحنه عجیب اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم