Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@05:31:56 GMT

تیپ گانگستری علی اوجی + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۹۱۲۵

علی اوجی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام علی اوجی است.علی اوجی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از علی اوجی را ملاحظه می‌کنید.

از سکته پدر تا سرطان مادر

در ایام 14 – 15 سالگی ، سکته پدر و فلج کامل او همه چیز را بهم ریخت و علی که در آرزوهای بزرگی بود تمام زندگی اش را وقت رسیدگی کامل به پدر کرد

بعد از 1/5 سال پدرش از دست رفت و شش ماه بعد هم مادرش مبتلا به سرطان شد و باز هم زندگی اش تا مدت ها وقف مادر شد تا او سلامتی خود را بدست آورد

مادر علی اوجی و نرگس محمدی در یک قاب دوستانه! غرق شدن برادر

بعد از بهتر شدن اوضاع بیماری مادر و زندگی اش ، اینبار برادرش عرق شد و فوت کرد و بازهم زندگی اش تا مدت ها بهم ریخت تا اینکه با توکل به زندگی برگشت

علی اوجی و برادرش + عکس ازدواج با نرگس محمدی

علی اوجی اردیبهشت 96 وقتی 34 ساله بود با نرگس محمدی ازدواج کرد ، مراسم خواستگاری آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد

خانم محمدی 11 ماه از علی اوجی بزرگتر می باشد

تصویری از نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در ایتالیا

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: علی اوجی تیپ علی اوجی نرگس محمدی زندگی اش علی اوجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزند آوری در سال ۱۴۰۲ را برابر ۳۲/۱ سال برای پدران و ۲۷/۳ سال برای مادران اعلام کرد.

بر اساس این گزارش میانگین سن پدر، برای نقاط شهری برابر با ۳۲/۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹/۹ سال است. در سال ۱۴۰۲ در بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با رقم ۳۴/۵ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۷/۱ سال است.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز میانگین سن مادر نیز در اولین فرزندآوری در کل کشور در این مدت برابر با ۲۷/۳ سال بوده است.

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸/۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است. بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری، در بین استان‌ها مربوط به استان تهران با ۳۰/۸ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۲/۷ سال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه