Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت هنوز به هماهنگی کاملی نرسیده‌اند. به گزارش ایسنا، در جریان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و هوادار به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری یک گله آبی‌پوشان به پایان رسید تا شاگردان مجیدی موفق شوند در ایستگاه اول لیگ، موفق عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین حسین‌زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل تیم هوادار در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: برای بازی اول به نظر من ما عملکرد خوبی داشتیم. شاید در برخی صحنه‌ها به علت ناهماهنگی‌هایی که وجود داشت، نتوانستیم نمایش موفقیت‌آمیزی داشته باشیم اما در کل توانستیم نتیجه لازم را به دست آوریم و مقابل هوادار پیروز شویم. خوشحالم که توانستیم با برد کار خود را در لیگ آغاز کردیم. ان‌شاءالله روز به روز شرایط تیم بهتر خواهد شد. من هم عملکرد خوبی داشتم اما باید در بعضی صحنه‌ها دقت بیشتری داشته باشم. در بعضی صحنه‌ها نتوانست از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنم اما به مرور شرایط بهتر خواهد شد.

او درباره تکرار پنالتی وریا غفوری در اواسط نیمه دوم که باعث شد پنالتی دوم این بازیکن به گل تبدیل نشود، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما فکر می‌کنم تصمیم داور اشتباه بود  چون کسی قبل ضربه جلو نیامده بود. پس از این اتفاق ما خودمان را بیشتر باور کردیم و انگیزه‌مان بیشتر شد و تلاش بیشتری برای خلق موقعیت کردیم که در نهایت توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های مجیدی در نشست خبری درباره این موضوع که سرمربی آبی‌ها از نحوه بازی تیم رضایت ندارد، تاکید کرد: من خودم این مساله را احساس می‌کنم که ما هنوز به هماهنگی ایده‌آلی در شاکله تیم نرسیده‌ایم و قطعا این هماهنگی بازی به بازی بهتر خواهد شد و نتیجه‌های بهتری کسب خواهد شد.

حسین‌زاده در واکنش به این مساله که از سوی هواداران و برخی استقلالی‌ها گفته می‌شود که او می‌تواند جای خالی مهدی قایدی را در استقلال پر کند، خاطرنشان کرد: هواداران به من لطف دارند اما من سعی کنم در هر بازی‌ای که برای استقلال انجام می‌دهم، خودم را در اختیار تیم قرار دهم و در پیروزی‌های تیم سهیم باشم. من در هر تیمی هم که حضور داشتم، همیشه سعی داشتم چنین روندی را طی کنم و تلاش کردم تا تیم بهترین نتیجه را کسب کند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌پوشان پایتخت در فصل‌ پیش‌روی رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند پس از سال‌ها مقام قهرمانی را کسب کند؟ گفت: تنها هدف ما قهرمانی است اما نمی‌توانیم قول بدهم که قطعا قهرمان لیگ می‌شویم. همه بازیکنان با این هدف پا به زمین می‌گذارند و همه تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. ما تمام سعی و تلاش خود را می‌گذاریم تا بتوانیم عنوان قهرمانی لیگ را به دست آوریم و امیدوارم که بتوانیم به این عنوان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر حسین حسین زاده تيم فوتبال استقلال تهران ليگ برتر فوتبال ایران بازیکن تیم فوتبال استقلال آبی پوشان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

کد خبر 847620 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس