Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه تخصصی شهر مومن‌آباد ازنا آماده افتتاح است.

دکتر حسین گودرزی در خصوص فعالیت‌های ۱۶ ماهه حوزه بهداشت و درمان ازنا اظهار کرد: طرح توسعه و تجهیزات بیمارستان امام علی(ع) ازنا مدنظر قرار گرفت  و در طول ۱.۵ سال اخیر تجهیزاتی که مورد نیاز این بیمارستان بود تامین و بخش‌هایی که دولتی نبودند(آزمایشگاه، داروخانه، دستگاه اکسیژن‌ساز) دولتی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص درمانگاه تخصصی شهر مومن‌آباد، گفت: متاسفانه  این درمانگاه سال‌ها متوقف بود که با اخذ پنج و شش میلیارد تومان اعتبار، این درمانگاه ساخته شده است و تقریبا آماده افتتاح و تحویل است.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چندین نوبت تجهیزات شامل سی‌تی‌اسکن، دستگاه اکسیژن‌ساز و ... برای بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا دریافت شده است، گفت: تجهیز درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان ازنا و گرفتن پزشکان متعهد و متخصص از دیگر اقداماتی است که بناست در این شهرستان به انجام برسد.

گودرزی با بیان اینکه اقداماتی که انجام شده و با وجود دو مرکز درمانی در این دو شهرستان می‌تواند سبب رشد بهداشت و درمان شود، عنوان کرد: مجموعه کارهایی که صورت گرفت سبب شد که در این پنج پیک کرونا، با کمبود تخت و تجهیزات مواجه نشویم.

وی از جذب ۲۰ پزشک متخصص جدید برای این دو شهرستان خبر داد و بیان کرد: تامین تجهیزات کامل ICU، تجهیزات لاپاراسکوپی، اکو قلبی، تست ورزش، سل کانتر و اتوآنالایزر آزمایشگاه، رادیولوژی ddr، سی‌تی‌اسکن، کات نوزاد و انکوباتور نوزاد، دستاگاه ABG، اتوکلاو و دستگاه دی سی شوک از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از ساخت و بازسازی و تکمیل طبقه دوم بیمارستان، ساختمان اداری و سالن کنفرانس، ساختمان کد اعزام و بازسازی مکان سی تی اسکن  در شهرستان ازنا خبر داد و عنوان کرد: همچنین برای بیماران کرونایی کپسول و تخت و تمام متعلقات آن، دستگاه ساکشن مرکزی تامین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مجلس شورای اسلامی اتوکلاو سی تی اسکن دستگاه اکسیژن ساز حسین گودرزی ازنا استانی شهرستانها درمانگاه تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به برگزاری آزمون سراسری تامین برق پایدار با حضور افزون بر ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و شماری از پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.   در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت خروجی‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولد‌های برق اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولد‌ها را به صورت مستمرکنترل کردند.

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری