Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های وزارت راه و شهرسازی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های مهم اردبیل گفت: تکمیل راه‌آهن اردبیل - میانه نیازمند یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است و با توجه به این که این پروژه از ۱۴ سال گذشته شروع شده بنابراین اهمیت پروژه به دلیل شرایط بلندترین پل سازه‌ای ریلی کشور نیازمند زمان بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با تأمین اعتبار برای این پروژه سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود که به همین منظور تاکنون ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه در نظر گرفته شده و در صورت تأمین اعتبار شاهد سرعت‌بخشی به پروژه خواهیم بود که در افتتاح این پروژه ریلی بزرگ تأثیرگذار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: انتظار داریم استاندار اردبیل نسبت به فروش املاک و اراضی نسبت به تأمین بخشی از اعتبارات اهتمام جدی داشته باشد و در کنار آن ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق فاینانس بانک عامل برای راه آهن اردبیل در نظر گرفته شده که امیدواریم با اختصاص این اعتبارات شاهد تکمیل پروژه مهم و استراتژیک راه‌آهن اردبیل باشیم.

خادمی در ادامه با اشاره به لزوم توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل نیز اظهار کرد: با تلاش نمایندگان و مدیران استان منابع خوبی از بانک‌ها برای پروژه‌های بزرگراهی استان در نظر گرفته شده که ۴۰۰ میلیارد تومان برای محور اردبیل – سرچم، ۱۵۰ میلیارد تومان برای محور سربند به مشگین‌شهر و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای محور کلور – درام تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن پروژه عمرانی تامین اعتبار راه و شهرسازی راه آهن اردبیل میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند