Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. فریبا گودرزی درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: امروز برای نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک و کاهش نسبی هوا را خواهیم داشت. اما در نیمه غربی کشور شاهد جوی پایدار خواهیم بود. نواحی مرکزی خلیج فارس امروز مواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا شنبه شمال غرب کشور، ارتفاعات زاگرس شمالی در شمال غرب، ارتفاعات زاگرس شمالی و ارتفاعات البرز غربی رگبار پراکنده و وزش باد خواهند داشت. در نیمه شرقی کشور با افزایش نسبی دما جوی آرام را پیش بینی می‌کنیم.
وی ادامه داد: طی این دو روز دمای هوا در سواحل دریای خزر با روند افزایش نسبی همراه خواهد بود. از روز یکشنبه با شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر بارش‌ها در این مناطق تشدید می‌شود که دوشنبه هم این وضعیت ادامه خواهد داشت. اما روز سه شنبه کل نوار شمالی کشورمان بارش‌های مطلوبی را خواهند داشت که شدت این بارش‌ها بیشتر برای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران خواهد بود. طی این مدت کاهش دما در این مناطق اتفاق خواهد افتاد و بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود. به تدریج برای نوار شرقی کشور هم افزایش باد اتفاق خواهد افتاد.   بیشتر بخوانید: ادامه روند کاهش دما در کشور
این کارشناس هواشناسی درخصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: در تهران آسمان صاف تا قسمتی ابری را خواهیم داشت که گاهی با وزش باد همراه خواهد بود. امروز بیشینه دما برای تهران در ایستگاه مهرآباد به نوزده درجه خواهد رسید. اما روند دمایی در تهران یک روند افزایش نسبی خواهد بود و یک تا دو درجه افزایش دما را شاهد خواهیم بود.   انتهای پیام/ برچسب ها: هواشناسی هواشناسی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی کشور افزایش نسبی بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران

براساس گزارش سازمان هواشناسی مازندران طی یک هفته آتی برای این استان جوی آرام و با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران برای امروز، پنج‌شنبه ششم اردیبهشت جوی آرام پیش‌بینی شده است.

بر مبنی این گزارش شرایط این آب‌وهوایی تا چهارشنبه هفته آینده دوازدهم اردیبهشت به این شکل است که صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما اعلام می‌شود.

همچنین در روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و در مناطق غربی استان از اواخر روز شاهد ابری، به‌تدریج با بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود، ضمناًَ تغییرات احتمالی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ و اعلام می‌شود.

کد خبر 747853

دیگر خبرها

  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور