Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای پرداخت معوقات آبداران این استان بررسی های لازم و تمهیدات و تدابیر مقتضی اتخاذ شده و بزودی مشکلات آنان برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ اسفندیار برخه با اعلام این مطلب به رسانه ها ، اظهار داشت: طی جلساتی که با معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار گردید بررسی های لازم و تمهیدات و تدابیر مقتضی در راستای  پرداخت معوقات آبداران استان اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش مسئولان اقتصادی شرکت مهندسی آبفا کشور نویدبخش گره گشایی از این مشکلات می باشد که چندین شرکت آبفا در سراسر کشور با آن مواجهند.

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آبداران نیروهای پیمانکار هستند، تصریح کرد: به دلایل اخلاقی، انسانی و اداری که متعهد به آن هستیم، مشکلات مالی آبداران را در جلسه شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان بصورت چهره به چهره با وزیر نیرو و بعنوان یکی از مطالبات مهم شرکت آب و فاضلاب استان از مهندس محرابیان در پنجمین سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به استان مطرح و بصورت مکتوب نیز تقدیم وی شد.

برخه تاکید کرد: خوشبختانه توجه ویژه و دستورات ایشان تاکنون موجبات تشکیل چندین جلسه به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولان امر در شرکت مهندسی آبفا کشور و اعلام میزان بدهی آبفا به شرکت های طرف قرارداد با  آبداران شده و امیدواریم با تأکید و توجه بیش از پیش مقام عالی وزارت به این موضوع، بزودی موجبات مرتفع شدن این مشکل شود.

برخه ادامه داد: آبداران نیروهای تحت مدیریت شرکت های پیمانکاری هستند و به صورت ساعتی وظایف مرتبط با آبرسانی روستایی را انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: قرارداد شرکت آبفا با شرکت پیمانکاری تحت عنوان قرارداد بهره برداری منعقد شده و حقوقی که به آبداران پرداخت می شود بر اساس ساعات کاری است که در قرارداد شرکت پیمانکاری بنابر شرایط و مقتضیات کاری با آبداران مشخص شده است.

برخه بیان کرد: هرگونه تبدیل وضعیت کاری آبداران خارج از اختیارات شرکت آبفا استان بوده و از منظر مسئولان امر در شرکت مهندسی آبفا کشور و وزارت نیرو منوط به آزمون استخدامی و یا تعیین تکلیف بر اساس قانون و مقررات می باشد.

وی ادامه داد: در این میان شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد هرگونه تصمیم قانونی که از طرف مسئولان کشوری اتخاذ و اعلام گردد بدون از هرگونه قید و شرطی اجرا خواهند نمود، ضمن آنکه شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ گونه اختیاری در خصوص تغییر شرایط و تبدیل وضعیت آبداران را نداشته و تاکنون پیرامون تبدیل وضعیت آبداران در سراسر کشور هیچ گونه اقدامی در هیچ استانی نیز انجام نشده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت مهندسی آب آب و فاضلاب شرکت آبفا شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقانی صبح امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای درباره موضوع پیگیری وصول معوقات پرداخت حق آلایندگی شرکت‌های صنعتی در استان گفت: با توجه به تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص وصول حق آلایندگی استان‌ها، در راستای عدالت اجتماعی و تحقق حقوق عامه مردم خوزستان، مطالبات معوق چهار شرکت نفت و گاز استان به حیطه وصول درآمده که پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور به منظور مصالح استان و بهبود محیط زیست و تأمین منابع شهرداری‌های استان از سوی مدیران مربوطه هزینه می‌شود.

وی افزود: با توجه به صدور احکام نمایندگی از سوی این دادگستری برای نماینده تعرفه شده از سازمان امور مالیاتی کشور، جمع وصولی عوارض آلایندگی با احتساب ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ و فروردین سال جاری، به مبلغ هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر از پیگیری‌های رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در جهت پیگیری وصول عوارض آلایندگی در سال گذشته و فروردین ماه سال جاری، گفت: این دادگستری همکاری‌های لازم را در راستای تحقق درآمدهای عمومی کشور به ویژه وصول عوارض آلایندگی و پیگیری حقوق مردم، کما فی سابق پیگیری و معمول خواهد داشت.

کد خبر 6086041

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد