Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: استانداری نقش برقراری ارتباط میان ظرفیت‌ها را بر عهده دارد.

دکتر فرهاد زیویار با حضور در گردهمایی فصلی ائمه جمعه استان ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: به منظور بررسی وضعیت شهرستان‌ها و آشنایی با مشکلات مردم در سراسر استان، موضوع سفر به شهرها و دیدار با مردم در دستور کار استانداری لرستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: باید به فرصت‌ها توجه ویژه داشت و به این موضوع واقف بود که مهمترین رقیب ما زمان و عمریست که به سرعت در حال سپری شدن بوده و گذر هر روز از زندگی به مثابه از دست رفتن یک روز دیگر از فرصت خدمت به مردم است.  

نماینده عالی دولت در لرستان با بیان اینکه در هر جایگاهی که هستیم نه تنها در مقابل مردم بلکه در برابر پروردگار نیز باید پاسخگوی اعمال خود باشیم، افزود: امروز لرستان را باید به مانند یک منطقه جنگ زده نگاه کرد و هر کس در هر جایگاهی که خدمت می‌کند به دنبال رفع مشکلات این استان باشد، از این رو پذیرش مسئولیت در این استان محروم با دشواری دوچندان همراه است.  

 زیویار مشورت را به عنوان یکی از مهمترین راهکارها در راستای رفع مشکلات استان برشمرد و با بیان اینکه این موضوع می‌تواند کارگشا باشد و از همه اقشار می‌خواهم که در در رابطه با توسعه و آبادانی لرستان دیدگاه ها و نظرات خود را با استانداری لرستان در میان بگذارند،  یادآور شد: مهم نیست مدت زمان خدمت چه قدر طول بکشد، نکته حائز اهمیت این است که در همان مدت به مسائل مردم توجه داشته و برای رفع آنها نهایت تلاش خود را به کار گیریم.  

استاندار لرستان نقش استانداری را در برقراری ارتباط میان ظرفیت‌ها مهم عنوان کرد و گفت: در این راستا نه تنها رقابتی با کسی نداریم بلکه از توان و دانش دیگران برای توسعه استان بهره خواهیم برد.

زیویار خاطرنشان کرد: بنا داریم تا قبل از سفر رئیس جمهور و هئیت همراه به استان، از تمامی شهرستان‌ها با هدف دیدار با مردم و درک دقیق مشکلات بازدید داشته باشیم تا بتوانیم گزارش جامعی از وضعیت استان به رئیس جمهور ارائه دهیم.  

وی با اشاره به اینکه باید برای وظیفه‌ای که به ما محول شده وقت کافی بگذاریم، تصریح کرد: با برگزاری دیدارها به صورت حضوری و بازدید میدانی از طرح‌ها فراتر از زمان اداری، تمام توان خود را برای نسل بعدی به کار گیریم و در نظر داشته باشیم که از هر طیف یا جریانی، مردم از ما انتظار خدمت دارند و این موضوع یک مطالبه کاملاً به حق است، پس لازم است در کنار هم و با تعامل با همه اقشار به فکر خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جمهوری اسلامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد